نواز شریف برای ادامه درمان راهی لندن شد


نواز شریف برای ادامه درمان راهی لندن شد

نخست وزیر سابق پاکستان امروز برای ادامه درمان خود راهی لندن شد.

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، «نواز شریف» نخست‌وزیر سابق پاکستان امروز برای ادامه درمان خود راهی لندن شد.

به نوشته رویترز، حزب نواز شریف امروز سه شنبه اعلام کرد که نخست‌وزیر سابق پاکستان به همراه برادر و پزشکان مخصوص خود برای ادامه درمان راهی لندن شده است.

نواز شریف به جرم فساد و رشوه از سوی دادگاه عالی پاکستان به 7 سال زندان محکوم شده است.

به نوشته این رسانه انگلیسی، شریف به رغم اتهام فساد در میان مردم پاکستان محبوب بوده و تشدید بیماری وی طی هفته‌های اخیر موضوع اصلی بسیاری از روزنامه‌ها و شبکه‌های تلویزیونی در این کشور بود.

«پرویز رشید» یکی از معاون نواز شریف در مورد سفر وی گفت: وی قبل از پرواز به لندن در دوحه توقف خواهد داشت و بعد از چک آب کامل در لندن عازم بوستون خواهد شد.

«شاه محمود قریشی» نخست وزیر پاکستان هفته گذشته اعلام کرده بود که دولت این کشور مخالفتی به ادامه درمان شریف در خارج از کشور ندارد.

سفر شریف به لندن تحت شرایطی انجام شده است از جمله اینکه باید گزارشات درمانی وی به سفارت پاکستان در لندن ارسال شود.

نخست وزیر سابق پاکستان که برای 3 دهه در این کشور از مهمترین شخصیت های سیاسی بود، اتهام فساد را انکار کرده و آنرا ابزاری برای کنار گذاشتن وی از قدرت از سوی مخالفان عنوان کرده است.

/انتهای پیام/

نواز شریف برای ادامه درمان راهی لندن شد
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ مهدی کیا بنام بهار هنگام