پیشنهاد سه ساله گیمارش به دروازه‌بان پرسپولیس/ گفت‌و گوی بیرانوند با انصاری‌فرد


باشگاه گیمارش پرتغال در صحبت‌هایی که با بیرانوند داشته خواهان عقد قرارداد سه ساله با این دروازه‌بان ملی‌پوش شده است. باشگاه گیمارش پرتغال ابراز تمایل کرده تا بتواند علیرضا بیرانوند دروازه‌بان...

باشگاه گیمارش پرتغال در صحبت‌هایی که با بیرانوند داشته خواهان عقد قرارداد سه ساله با این دروازه‌بان ملی‌پوش شده است.

باشگاه گیمارش پرتغال ابراز تمایل کرده تا بتواند علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس را به خدمت بگیرد. این در حالیست که مسئولان باشگاه در روزهای گذشته عنوان کردند که هیچگونه پیشنهاد رسمی از این باشگاه پرتغالی در خصوص جذب بیرانوند به دست آنها نرسیده است.

مسئولان گیمارش در تلاش هستند تا بتوانند پیشنهاد رسمی خود را به پرسپولیس ارسال کنند و به نظر می‌رسد در صورت ادامه تمایل آنها برای جذب بیرانوند این درخواست به زودی به دست مسئولان این باشگاه خواهد رسید.

گیمارش پرتغال در پیشنهادی که به علیرضا بیرانوند داده خواهان قرارداد سه ساله با دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس شده و منتظر پاسخ طرف ایرانی هستند.


با وجود اینکه هنوز پیشنهاد مکتوبی به دست مدیران پرسپولیس نرسیده اما علیرضا بیرانوند این پیشنهاد را به محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه در میان گذاشته و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی در خصوص این پیشنهاد رخ خواهد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403