16 تیم حاضر در پلی آف مقدماتی یورو 2020 مشخص شدند


16 تیم حاضر در پلی آف مقدماتی یورو 2020 مشخص شدند

16 تیم همچنان شانس حضور در مسابقات یورو 2020 را دارا هستند و 4 تیم از بین این 16 تیم مجوز حضور در مسابقات را...

طرفداری - با مشخص شدن تکلیف 20 تیم صعودکننده به مسابقات یورو 2020، 16 تیم حاضر در مرحله پلی آف این مسابقات برای کسب 4 سهمیه باقیمانده مشخص شدند.

به گزارش وب سایت رسمی یوفا، اتریش، بلژیک، کرواسی، جمهوری چک، دانمارک، انگلیس، فنلاند، فرانسه، آلمان، ایتالیا، هلند، لهستان، پرتغال، روسیه، اسپانیا، سوئد، سوئیس، ترکیه، اوکراین و ولز تاکنون صعودشان به مرحله نهایی مسابقات مسجل شده و 4 تیم دیگر به این جمع اضافه خواهند شد.

16 تیم حاضر در مرحله پلی آف
گروه A ایسلند بلغارستان/اسراییل/مجارستان/رومانی*
گروه B بوسنی و هرزگویین اسلواکی جمهوری ایرلند ایرلندشمالی
گروه C اسکاتلند نروژ صربستان بلغارستان/اسراییل/مجارستان/رومانی*
گروه D گرجستان مقدونیه شمالی کوزوو بلاروس
*از بین چهار تیم بلغارستان/اسراییل/مجارستان/رومانی، بر اساس قرعه کشی یک تیم در گروه C و سه تیم دیگر در گروه A قرار خواهند گرفت.

نحوه برگزاری مرحله پلی آف

در هر گروهی، هر تیمی که بالاترین رنکینگ را داشته باشد در خانه میزبان تیمی خواهد بود که از نظر رنکینگ چهارم باشد. همچنین کشورهایی که در رنک 2 قرار دارند میزبان کشورهایی خواهند بود که در رنک سه هستند. برنده این دو دیدار در فینال به مصاف هم خواهند رفت که میزبان فینال مذکور طبق قرعه کشی از قبل مشخص خواهد شد.

در تاریخ 22 نوامبر 2019 (1 آذر 1398) قرعه کشی مرحله پلی آف مقدماتی یورو 2020 انجام خواهد شد. طی این قرعه کشی وضعیت چهار کشور بلغارستان/اسراییل/مجارستان/رومانی روشن خواهد شد و همچنین میزبان فینال هر گروه نیز روشن خواهد شد.

در تاریخ 26 مارس 2020 مرحله نیمه نهایی و در تاریخ 31 مارس 2020 فینال هر گروه برگزار خواهد شد و تیم های قهرمان هر گروه مجوز حضور در مرحله نهایی یورو 2020 را به دست خواهند آورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال عطسه امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 / فیلم