نمایشگاه بین المللی تجهیزات دفاعی ژاپن گشایش یافت


نمایشگاه بین المللی تجهیزات دفاعی ژاپن گشایش یافت

نمایشگاه بین المللی تجهیزات نظامی و دفاعی ژاپن از امروز سه شنبه فعالیت خود را در منطقه چیبا توکیو آغاز کرد.

به گزارش افکارنیوز،

روزنامه ژاپن تایمز روز سه شنبه گزارش کرد این نمایشگاه ویژه نمایش تجهیزات، تسلیحات و صنایع دفاعی شرکت های ژاپنی است و نزدیک به ۱۰۰ شرکت تولید کننده این تجهیزات از سراسر دنیا نیز در آن شرکت کرده اند.

اخبار بین الملل - دولت ژاپن می گوید یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه که از سوی دولت های دیگر از جمله انگلستان مورد حمایت قرار گرفته است بالا بردن توان تسلیحاتی این کشور برای فعالتر شدن در عرصه تجارت تسلیحاتی در قاره آسیا است.

شرکت انگلیسی «دی اس یی آی» نیز در این نمایشگاه حضور فعالی دارد این شرکت یکی از بزرگترین شرکت های نمایشگاهی تجهیزات دفاعی دنیا محسوب می شود.

این نمایشگاه که در آن انواع تسلیحات و تجهیزات از جمله تانک تایپ ۱۰ ژاپن به نمایش درامده در مرکز نمایشگاهی چیبا دایر شده و تا روز چهارشنبه ادامه دارد.

انواع موشک ها، جت های جنگنده، تانک ها، وسایل حمل و نقل نظامی، پهپادها و تجهیزات نظامی سربازان و نیروهای دفاعی در این نمایشگاه به معرض دید گذاشته شده است.

شرکت های صنایع سنگین کاوازاکی و میتسوبیشی و شرکت هایی نظیر لاکهید مارتین آمریکا و شرکت هایی از هندوستان و کانادا آخرین تسلیحات خود را در این نمایشگاه نمایش داده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!