رژیم صهیونیستی خطاب به آشوبگران: در کنار شما ایستاده‌ایم


رژیم صهیونیستی خطاب به آشوبگران: در کنار شما ایستاده‌ایم

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با انتشار یک پیام ویدیویی از اغتشاشگران و خشونت‌طلبانی که آن‌ها را به زعم خود «مردم ایران» خواند، حمایت کرد.

رژیم صهیونیستی خطاب به آشوبگران: در کنار شما ایستاده‌ایم

«یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهونیستی با انتشار یک پیام ویدیویی در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر مدعی دوستی با مردم ایران شد و حمایت رژیم صهیونیستی را از اغتشاشگران و خشونت‌طلبانی که طی روز‌های اخیر خسارات زیادی به اموال عمومی و خصوصی ملت ایران وارد کرده‌اند، ابراز داشت.

این مقام بلندپایه رژیم صهیونیستی، اغتشاشگران را «افرادی که فقط آزادی و زندگی بهتر می‌خواهند» توصیف کرد و مدعی شد: «ما دوستان شما هستیم. ما در کنار شما ایستاده‌ایم.»

پیش از این برخی مقامات آمریکایی و اروپایی نیز آشوب‌ها و اغتشاشات خیابانی در برخی شهر‌های ایران که طی آن‌ها ده‌ها میلیارد ریال خسارت به اموال عمومی و خصوصی ملت ایران خسارت وارد شده و شهادت چندین نفر از نیرو‌های امنیتی و مردم عادی به دست اغتشاشگران را در پی داشته است را «مسالمت‌آمیز» خوانده و در اظهاراتی مداخله‌جویانه از دولت ایران خواسته بودند که به «معترضان» و خواسته‌های آن‌ها احترام بگذارد.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما ضمن اشاره به نیات شوم و بدخواهانه دولت آمریکا به ویژه وزیر امور خارجه این رژیم نسبت به ملت ایران، اظهار داشت: اظهار همدردی با مردمی انجام می‌شود که تحت فشار تروریسم اقتصادی آمریکا قرار دارند و پیش از این نیز از زبان وزیر امور خارجه آمریکا به صراحت بیان شد که باید به مردم ایران گرسنگی داد تا تسلیم شوند.

موسوی ادامه داد: ملت ایران، ملت بالغ و رشیدی است و از موانع مختلف عبور کرده و ناملایمات بسیاری را پشت سرگذاشته است و این ملت از این مرحله نیز عبور خواهد کرد و مسائل داخلی خودش را حل و فصل خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا