هنگام قطعی اینترنت چگونه در بورس معامله کنیم؟


هنگام قطعی اینترنت چگونه در بورس معامله کنیم؟

یکی از مشکلات قطعی اینترنت، برای فعالان بازار سهام بوده و بسیاری از سهامداران بورس با مشکل دسترسی به پنل کارگزاری‌هایشان مواجه هستند. این مشکل که حتی باعث شده تا حجم معاملات بسیار کاهش پیدا کند، دارای راهکارهایی است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم. به گزارش آی‌تی‌رسان، وضعیت دسترسی به اینترنت و اختلالات موجود باعث شده تا بسیاری از سهام‌داران...

یکی از مشکلات قطعی اینترنت، برای فعالان بازار سهام بوده و بسیاری از سهامداران بورس با مشکل دسترسی به پنل کارگزاری‌هایشان مواجه هستند. این مشکل که حتی باعث شده تا حجم معاملات بسیار کاهش پیدا کند، دارای راهکارهایی است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

به گزارش آی‌تی‌رسان، وضعیت دسترسی به اینترنت و اختلالات موجود باعث شده تا بسیاری از سهام‌داران بازار سرمایه، امکان معامله در بورس را نداشته و شکایات زیادی از این سو برای کارگزاری‌ها ارسال شود. بسیاری از کارشناسان و فعالان شناخته شده بازار معتقدند که بایستی معاملات 3 روز اخیر ابطال شده و شرایط به آخرین روز معاملاتی بازار برگردد ولی عملا این پیشنهاد از سوی مدیران سازمان بورس رد شده است.

حالا با توجه به مشکلات اخیر، بایستی به راهکارهای جایگزین این مهم اشاره کرد که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم:

اولین راهکار برای دسترسی به معاملات بورس، مراجعه حضوری به تالارهای معاملاتی در کارگزاری‌ها و یا دفاتر رسمی سازمان بورس در شهرهای بزرگ است. به معنای دیگر اینکه شما می‌توانید برای مشاهده وضعیت بازار و خرید و فروش سهم به دفتر کارگزاری خود مراجعه کنید و به صورت حضوری، دستورات خرید یا فروش سهم را صادر فرمایید.

دومین راهکار استفاده از تماس تلفنی برای صدور دستورات خرید و فروش است که قبل از این نیز برای مشترین آفلاین برقرار بود. طبیعتا با اضافه شدن مشتریان آنلاین کارگزاری‌ها، دسترسی به آن سخت خواهد شد ولی در صورت نیاز، یکی از ابزارهای در دسترس و فوری برای معامله‌گران خواهد بود.

البته گفتنی است که دسترسی به سایت و اپلیکیشن بسیاری از کارگزاری‌ها با اینترنت داخلی امکان‌پذیر بوده و در صورت صبوری و تحمل کندی عملکردشان، امکان بهره برداری از آن‌ها وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ 30 فروردین + دانلود غزل حافظ