انتخابی جام جهانی 2022؛ برتری سخت سوریه و قطر بر رقبا


انتخابی جام جهانی 2022؛ برتری سخت سوریه و قطر بر رقبا

سوریه و قطر با پیروزی بر رقبای خود فاصله با رقبا را در صدر جدول بیشتر کردند.

سوریه و قطر با پیروزی بر رقبای خود فاصله با رقبا را در صدر جدول بیشتر کردند.

به گزارش وبسایت نود، در ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، از ساعت 17:30 (به وقت تهران) 3 بازی در 3 گروه برگزار شد و سوریه و قطر فاصله خود را با رقبا بیشتر کردند.

در گروه A سوریه با تک گل السلامه در دقیقه 23 با نتیجه 1-0 فیلیپین را شکست داد و با کسب پنجمین پیروزی متوالی، 15 امتیازی شد تا به یکه تازی خود در گروه نخست رقابت ها ادامه دهد. در شرایطی که چین در این هفته مسابقه ای نداشت، سوریه توانست فاصله خود را با تیم رده دوم به 7 امتیاز برساند. فیلیپین نیز با 7 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به چین در رده سوم حضور دارد.

در گروه E قطر (که صرفا برای کسب سهمیه جام ملت های آسیا 2023 در مسابقات حضور دارد و در مرحله نهایی حضور نخواهد داشت) با نتیجه 1-0 بر افغانستان غلبه کرد. علی عفیف در دقیقه 76 از روی نقطه پنالتی تک گل عنابی ها را به ثمر رساند، افغانستان نیز در دقیقه 29 این دیدار یک ضربه پنالتی را از دست داد.

با این پیروزی قطر 13 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر گروه E تثبیت کرد. افغانستان نیز با 4 امتیاز در رده سوم این گروه حضور دارد.

در گروه F دیدار تیم های قرقیزستان و تاجیکستان با تساوی 1-1 به پایان رسید. با این تساوی هر دو تیم 7 امتیازی شدند و به 5 امتیازی تیم صدرنشین این گروه، ژاپن، رسیدند. هرچند ژاپن یک بازی کمتر از سایر تیم های این گروه برگزار کرده است.

7712

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیک و بد