هند در یک‌قدمی قطر باقی ماند


هند در یک‌قدمی قطر باقی ماند

تهران- ایرنا- عمان با عبور از سد هند، تقریبا صعود خود به مرحله بعدی مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 را قطعی کرد.

مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین امروز شاهد برگزاری هفته پنجم دور گروهی بود. در ادامه مسابقات امشب عمان از سد هند گذشت و یمن برابر سنگاپور شکست خورد.

تیم ملی فوتبال عمان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف هند رفت و در پایان با نتیجه یک بر صفر از سد حریف خود گذشت تا با ۱۲ امتیاز در رده دوم گروه قرار بگیرد و فاصله یک امتیازی خود با قطر را حفظ کند. محسن القصانی در دقیقه ۳۳ تک گل بازی را به ثمر رساند. این بازیکن باتجربه در دقیقه هفت یک پنالتی را از دست داده بود.

با نتیجه‌ای که امروز به دست آمد باید عمان را هم مانند قطر جزو صعود کننده‌های به مرحله بعدی دانست. آنها در ادامه باید با عنابی‌پوشان برای سرگروهی رقابت داشته باشند. هند نیز با هدایت ایگور استیماچ با سه امتیاز در رده چهارم باقی ماند.

دیگر بازی برگزار شده در گروه چهارم بود. تیم ملی فوتبال یمن به مصاف سنگاپور رفت و با حساب ۲ بر یک مغلوب حریف خود شد تا تقریبا دیگر شانسی برای قرار گرفتن در جمع ۲ تیم برتر را نداشته باشد. فندی احمد و حافظ نور در دقایق ۱۹ و ۵۲ برای تیم سنگاپور موفق به گلزنی شدند و در سوی مقابل ناصر الگهواشی در دقیقه ۸۵ برای یمن گل زد.

با این نتیجه سنگاپور هفت امتیازی شد و جای یمن را در رده سوم گرفت. خود یمنی‌ها هم با پنج امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفتند. در این گروه ازبکستان با ۹ امتیاز صدرنشین است و عربستان سعودی با یک بازی کمتر هشت امتیازی است و در رده دوم قرار دارد. فلسطین هم با چهار امتیاز قعرنشین گروه به حساب می‌آید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در