شکست سنگین کره جنوبی برابر سلسائو/ برزیل برد مقابل ایران را برابر کره تکرار کرد


تیم ملی فوتبال برزیل بار دیگر در ابوظبی توانست یک تیم آسیایی را با نتیجه سه بر صفر شکست بدهد.

به گزارش"ورزش سه" برزیلی ها بعد از بازی برابر آرژانتین در جده که به شکست یک بر صفر این تیم انجامید امروز در یک دیدار دوستانه به مصاف تیم ملی کره جنوبی رفت. در این بازی که در ورزشگاه شهر ابوظبی کشور امارات برگزار شد برزیلی در دقیقه 9 بازی توسط لوکاس پاکتا و روی یک ضربه سر از داخل شش قدم دروازه کره جنوبی را باز کرد.


برزیل که برتری قابل توجهی در این بازی نسبت به حریفش داشت در دقیقه 35 بازی را دو برصفر کرد. در این زمان فیلیپ کوتینیو که نمایش بسیار خوبی در این بازی داشت و روی گل اول برزیل نقش مهمی داشت ، از روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی دروازه کره جنوبی را باز کرد.


برزیل در نیمه دوم و در دقیقه 60 نتیجه را سه بر صفر کرد. دنیلو پاس زمینی که از جناح چپ ارسال شده بود را با یک شوت محکم به گوشه دروازه کره جنوبی فرستاد. در این لحظه دروازه بان کره روی توپ تاثیر گذاشت اما شوت دنیلو آنقدر محکم بود که با کمترین تغییر مسیر تبدیل به گل شد.

شکست سنگین کره جنوبی برابر سلسائو/ برزیل برد مقابل ایران را برابر کره تکرار کرد


در ادامه بازی کره جنوبی توانست فرصت هایی را روی دروازه برزیل به وجود بیاورد اما آلیسون دروازه بان لیورپولی سلسائو موقعیت های کره ای ها را گرفت تا این بازی با نتیجه سه بر صفر به پایان برسد.

شکست سنگین کره جنوبی برابر سلسائو/ برزیل برد مقابل ایران را برابر کره تکرار کرد


نکته جالب اینکه برزیل پیش از این در مهرماه سال 89 در شهرابوظبی و در بازی برابر ایران با نتیجه سه برصفر به پیروزی رسیده بود و امروز توانست به دومین پیروزی با همین نتیجه برابر یکی از تیم های مطرح آسیایی دست پیدا کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟