نگرانی نمایندگان مجلس از قطعی اینترنت و ضربه اقتصادی کسب و کارها


نگرانی نمایندگان مجلس از قطعی اینترنت و ضربه اقتصادی کسب و کارها

قطعی اینترنت طی روزهای اخیر باعث شده تا کسب و کارهای مختلف وابسته به این تکنولوژی دچار مشکلات فراوانی شوند و شکایات زیادی از این حیث به نمایندگان مردم در مجلس ارسال گردد. در همین راستا بعضی از نمایندگان مجلس نسبت به ضربه‌های مهلک این اتفاق به اقتصاد کشور صحبت کرده و خواستار اتصال ارتباط شبکه داخلی به اینترنت بین‌الملل شدند. به گزارش آی‌تی‌رسان،...

قطعی اینترنت طی روزهای اخیر باعث شده تا کسب و کارهای مختلف وابسته به این تکنولوژی دچار مشکلات فراوانی شوند و شکایات زیادی از این حیث به نمایندگان مردم در مجلس ارسال گردد. در همین راستا بعضی از نمایندگان مجلس نسبت به ضربه‌های مهلک این اتفاق به اقتصاد کشور صحبت کرده و خواستار اتصال ارتباط شبکه داخلی به اینترنت بین‌الملل شدند.

به گزارش آی‌تی‌رسان، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود پیرامون قطعی اینترنت و زیان‌های مربوط به این اتفاق گفت: در حال حاضر وضعیت پیش آمده در بحث فیلترینگ اینترنت باعث شده تا بسیاری از فعالان اقتصادی و حتی بیمارستان‌ها دچار مشکل شوند و هر چه سریع‌تر بایستی برای رفع این مشکل فکری شود.

وی در تذکر شفاهی خود اعلام کرد که قطعی اینترنت ضربه مهلکی به اقتصاد کشور می‌زند و بایستی محدودیت‌های پیش آمده برطرف گردد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)