نصیرزاده: بی‌سوادها صحبت نکنند


نصیرزاده: بی‌سوادها صحبت نکنند

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: از کسانی که سطح سوادشان فراتر از خیابان سئول نیست خواهش می‌کنم در مورد مسایل بین‌المللی فوتبال اظهار نظر نکنند.

به گزارش مشرق، هوشنگ نصیرزاده گفت: افرادی که تحت عنوان وکیل و کارگذار بازیکن در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان حاضر می‌شوند نباید به عنوان وکیل بین المللی ورزش از آنها نام برد و آنها نباید در مورد پرونده های دیگران اظهار نظر کنند.

وی ادامه داد: افرادی که سطح سواد بین المللی آنها از محدوده خیابان سئول فراتر نمی رود نباید در مورد مسایل بین المللی فوتبال اظهار نظر کنند.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز در مورد بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه گفت: در نامه ارسال شده از سوی فیفا دقیقا اعلام شده که هر زمان پول شیبما از سوی ما پرداخت شود، محرومیت در نظر گرفته شده لغو می شود.

وی تصریح کرد: به دوستانی که در روز های اخیر اظهار نظرهایی خلاف این موضوع کردند پیشنهاد می کنم پاراگراف سه یکی از مواد آیین نامه وضعیت بازیکنان فیفا را بخوانند تا متوجه اشتباه بزرگ خود شوند. ترجیح می دهم به صورت دقیق به ماده مربوطه اشاره نکنم دوستان با مطالعه بیشتر آن را پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:

نصیرزاده اظهار داشت: بستن پنجره به خاطر محکومیت های مالی از اردیبهشت ۹۸ به بعد سریعا بعد از پرداخت بدهی لغو خواهد شد و کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال در مورد این مسایل دخالت نمی کند. طبق قانون در سه سال گذشته اتاق حل اختلاف در مورد این مسایل تصمیم گیری می کند و این هم در اظهار نظر دوستان اشتباه ذکر شده است.

وی ادامه داد: هواداران خوب تیم ماشین سازی نگران نباشند زیرا به به زودی پول شیمبا را واریز خواهدیم کرد تا مشکلات حل شود.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در مورد پرداختن نشدن بدهی باشگاه استقلال گفت: آنها هنوز بدهی خود برای جذب داریوش شجاعیان را به ما پرداخت نکرده اند و آخرین چک باشگاه استقلال وصول نشده است که امیدوارم به زودی این اتفاق رخ دهد. همانطور که می دانید اگر ما این مسایل باشگاه استقلال را به اطلاع کنفدراسیون فوتبال آسیا برسانیم بسیاری از مسایل زیر سئوال می رود اما به دنبال آسیب رساندن به نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا نیستیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در ساختمان این باشگاه هم کسی حضور ندارد تا پاسخگوی تماس ها ما باشد.

منبع: ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان