میلیتو: نمی توان مرزی برای پیشرفت لائوتارو مارتینز متصور شد؛ او از همه چیز برای تبدیل شدن به اسطوره اینتر برخوردار است


میلیتو: نمی توان مرزی برای پیشرفت لائوتارو مارتینز متصور شد؛ او از همه چیز برای تبدیل شدن به اسطوره اینتر برخوردار است

به عقیده دیگو میلیتو، لائوتارو مارتینز در مسیری قرار دارد که می تواند به اسطوره اینتر تبدیل...

طرفداری- دیگو میلیتو، اسطوره اینتر امروز مصاحبه‌ای با گاتزتا دلو اسپورت انجام داد و در خصوص لائوتارو مارتینز، هموطن آرژانتینی اش در اینتر صحبت کرد. اخیرا مارتینز با نمایش‌های خوبی که داشته به بارسلونا لینک شده و از او به عنوان اصلی ترین گزینه جانشینی لوئیز سوارز یاد می‌شود. میلیتو در این خصوص گفت:

همان اول که بازی مارتینز را دیدم مطمئن بودم که می تواند به سطحی که اکنون در آن قرار دارد برسد، او پتانسیل زیادی برای پیشرفت دارد و کسی جز خود او نمی تواند مرزی برای توانایی هایش ترسیم کند. همه چیز به خود لائوتارو بستگی دارد و اینکه برای ادامه‌ دوران حرفه ای اش می خواهد در کدام تیم بازی کند، اما چیزی که واضح است این است که به بازیکنی بزرگ تبدیل خواهد شد.بزرگترین خواسته ای که برای او دارم این است که احساسی که من آن را تجربه کردم، روزی نیز نصیب او شود یعنی کاری که انجام می دهد، در ذهن مردم باقی بماند. از این که توانسته ام بخشی از تاریخ اینتر باشم احساس غرور می کنم و به نظرم لائوتارو هم هر چیزی که برای رسیدن به این جایگاه لازم است را دارد.

من نمی دانم علاقه بارسلونا به جذب لائوتارو چه قدر صحت دارد ولی طبیعتا این خبر را دوست داشتم، به هر حال چیزی که از آن مطمئنم این است که او از حضور در اینتر خوشحال است.

میلیتو همچنین به تمجید از روملو لوکاکو پرداخت:

از او خوشم می آید، آماری که به ثبت رسانده گواه همه چیز است، او مهاجمی بزرگ است. علاوه بر این الکسیس سانچز برای اینتر می تواند راه‌گشا باشد و به نظرم خط حمله اینتر وضع فوق العاده ای دارد.

در پایان او به صحبت در مورد سباستیانو اسپوزیتو، مهاجم 17 ساله اینتر پرداخت:


بازی او را مقابل بوروسیا دورتموند دیدم، واضح است که چیز متفاوتی در این پسر وجود دارد، او تاثیر عمیقی بر من گداشت و به نظرم کیفیت بالایی دارد، اما او بسیار جوان است و سال 2002 متولد شده است. [خطاب به اسپوزیتو] : نگران نباش و سعی کن یاد بگیری، و از اینکه زیر نظر آنتونیو کونته تمرین می کنی خوشحال باش و لذت ببر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها