سهمیه بنزین خودروهای شخصی و عمومی چقدر است+اینفوگراف


سهمیه بنزین خودروهای شخصی و عمومی چقدر است+اینفوگراف

عصر خودرو- در قالب طرح مدیریت مصرف سوخت کشور برای انواع سواری شخصی، موتورسیکلت، وانت، تاکسی‌ها، آمبولانس‌ها و سرویس مدارس سهمیه‌ بنزین ماهانه با قیمت هر لیتر 1500 تومان در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، طرح مدیریت مصرف سوخت کشور از ساعت صفر روز جمعه (24 آبان‌ماه) در کشور اجرایی شد و بر پایه آن توزیع بنزین در کشور برای انواع وسایل نقلیه از طریق کارت سوخت شخصی و براساس سهمیه تعیین‌شده انجام می‌شود. هدف از اجرای این طرح، کنترل مصرف سوخت با توجه به میانگین بالای مصرف سوخت در کشور، افزایش توان صادرات، مبارزه با قاچاق سوخت و اختصاص منابع حاصل از مدیریت مصرف سوخت به مردم به ویژه قشور ضعیف و کم درآمد به‌صورت مستقیم و نیز کاهش آلودگی هوا در کلانشهرها و شهرها است.

بر اساس پنج اطلاعیه صادرشده از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در قالب این طرح برای انواع سواری شخصی، موتورسیکلت، وانت، تاکسی‌ها (شهری، بین‌شهری، ون، تلفنی و اینترنتی)، آمبولانس‌ها و سرویس مدارس سهمیه‌ سوخت ماهانه (بنزین با قیمت هر لیتر 1500 تومان) در نظر گرفته شده که در این اینفوگراف به شرح جزئیات این سهمیه شامل میزان و نحوه اختصاص سوخت پرداخته‌ شده است:

سهمیه بنزین خودروهای شخصی و عمومی چقدر است+اینفوگراف

دانلود با کیفیت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق