48 هزار قطعه جوجه یک مرغداری در صومعه سرا  تلف شد


48 هزار قطعه جوجه یک مرغداری در صومعه سرا  تلف شد

 رشت – ایرنا-  مدیرکل مدیریت بحران  استانداری گیلان گفت: بدلیل بارش شدید باران و وقوع سیلاب ؛  48 هزار قطعه جوجه  در یک واحد مرغداری در شهرستان صومعه سرا تلف شد.

رضا اسلامی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۵۰ تا ۶۰ خانوار در روستای کلهر از توابع شهرستان صومعه سرا در غرب استان نیز دچار آبگرفتگی و دیواره رودخانه ۲۱ روستای این شهرستان تخریب شد.

وی تصریح کرد: همچنین براثر وقوع سیلاب به تاسیسات برق ، خطوط ۶۳ کیلو ولت دیلمان به لوشان آسیب رسید که بدنبال آن برق تعدادی از خانوارها نیز قطع شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر از آستارا بارش خفیف و از ماسال ، فومن و انزلی بارش شدید باران گزارش شده اما تا کنون مشکلی دریافت نشده است.

اسلامی با بیان اینکه در ارتفاعات تالش و رضوانشهر بارش برف را داریم ، افزود: به غیر از مسیر پونل به خلخال که بدلیل ایمنی تردد کنندگان و احتمال بهمن در این مسیر بسته شده ، راه های استان باز هستند.

مسیر پونل- خلخال به طور معمول هرساله پاییز با بارش شدید برف در این مسیر به منظور ایمنی تردد کنندگان بسته می شود

شهرستان صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و میرزاکوچک در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است. گیلان در ماه اخیر نیز شاهد وقوع سیلاب در برخی از شهرستان های استان بود که موجب خساراتی شده است.

بر اساس گزارش های اداره کل هواشناسی گیلان ؛ نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه سرد و بارشی در منطقه است؛ بنابراین به تناوب بارندگی و وزش باد ( پاره ای نقاط شدید) ، مه آلود بودن هوا، بارش برف در ارتفاعات و احتمال رعد و برق و تگرگ تا اوایل هفته آینده پیش بینی می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو