5.5 میلیارد تومان به مجموعه ورزشی پلدختر اختصاص یافت


5.5 میلیارد تومان به مجموعه ورزشی پلدختر اختصاص یافت

خرم آباد - ایرنا - فرماندار پلدختر گفت: پنج میلیارد و 450 میلیون تومان به مجموعه ورزشی این شهرستان که در سیل سال جاری آسیب جدی دیده بود، اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا، حسن رضاییان روز سه شنبه در جلسه هم اندیشی روسای هیات های ورزشی شهرستان پلدختر اظهار داشت: با توجه به مشکلات و آسیب هایی که در جریان سیل فروردین ماه سال جاری در فضاهای ورزشی شهرستان ایجاد شده جبران این خسارات نیاز به ورود همگانی مسوولان شهرستانی و استانی است.

وی افزود: اعتبارات اختصاص یافته به ورزش این شهرستان هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده که باید برای اختصاص و بدست آوردن این مبلغ با وزارت کشور رایزنی هایی صورت گیرد از این رو این مسئله در توسعه منابع مطرح شده و به طور قطع با توجه به احقاق حقوق شهرستان سیلزده پلدختر احصا و احیا می شود.

وی بیان کرد: با توجه به این که در شهرستان پلدختر علاوه بر خسارات و آسیب های سیل درآمد و صنعتی وجود ندارد، مطالبه، توقع و انتظارات هیات های ورزشی این شهرستان از مرکز استان بیشتر است.

رضاییان یادآورشد: تلاش برای افزایش سرانه ورزش در شهرستان ادامه دارد و باید نسبت به تکمیل چمن و حصارکشی ورزشگاه تسریع به عمل آید.

فرماندار پلدختر با بیان اینکه توسعه ورزش نیاز به ایجاد ضروریات و زمینه های علمی لازم با استفاده از تکنیک ها و روش های نوین دارد، افزود: باید مساعدت، همکاری و تعامل مسئولان ورزشی استان و شهرستان در این زمینه سرعت گیرد تا شاهد پویایی تیم های ورزشی در شهرستان پلدختر باشیم.

رضاییان بیان کرد: شهرستان پلدختر دارای ظرفیت ها ، پتانسیل و استعدادهای فراوانی است که رشد و تعالی آن نیاز به تلاش همگانی دارد و باید زمینه بالندگی جوانان در این راستا فراهم شود.

وی گفت: با توجه به اهمیت ورزش و سلامت جامعه به ویژه تاثیر آن در پیشگیری از گرایش جوانان به آسیب های مخرب اجتماعی باید خسارات و آسیب های ناشی از سیل در زمینه ورزش به سرعت جبران شود که نگاه دولت نیز در همین راستا است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا