حذف قبوض کاغذی گاز از اوایل آذرماه


حذف قبوض کاغذی گاز از اوایل آذرماه

عسکری از حذف قبوض کاغذی گاز از اوایل آذرماه امسال خبر داد.

اتاق خبر 24:
محمد عسکری رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران از حذف قبوض کاغذی گاز از اوایل آذرماه امسال خبر داد و گفت: زیرساخت‌های لازم برای اجرای این کار آماده شده است و از مردم می‌خواهیم با ما در این زمینه همکاری کنند.
وی ادامه داد: مشترکان با استفاده از سرویس‌های پیامکی و ارسال شماره اشتراک خود به شماره *۱۰۰۰۱۹۴۱ ثبت نام خود را انجام دهند.

عسکری اضافه کرد: در برخی استان‌ها تمهیداتی اندیشیده شده است تا به هنگام مراجعه کنتورخوان، همکاران ما کار ثبت نام مشترکان را انجام دهند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، بابیان اینکه هیچ محدودیتی در ثبت شماره اشتراک با یک شماره تلفن وبالعکس وجود ندارد گفت: در برخی مجتمع‌ها یک کنتور گاز وجود دارد و ممکن است همه ساکنان بخواهند از قبض گاز مصرفی خود مطلع شوند.

وی گفت: این افراد می‌توانند شماره اشتراک مجتمع را با شماره تلفن‌های متعدد پیامک کنند، همچنین اگر برخی افراد که چندین ملک و ساختمان دارند تمایل داشته باشند قبوض گاز مصرفی خود را روی یک شماره تلفن یکسان دریافت کند این امر امکان پذیر بوده است و محدودیتی در ثبت یک شماره اشتراک با چندین شماره تلفن و یا ثبت چندین شماره اشتراک با یک شماره تلفن وجود ندارد.

عسکری تاکید کرد: در صورت اجرایی شدن طرح حذف قبوض کاغذی برای همه ۲۳ میلیون مشترک گاز، مبلغی حدود ۸۵ میلیارد تومان به صورت سالانه در هزینه‌های آشکار صرفه‌جویی خواهد شد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس