به گزارش خبرگزاری برنا مرکزی ؛ حسین رجبی، مدیر کمیته امداد محلات با بیان اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای کمک به محرومان و دستگیری نیازمندان است ، گفت : خیران شهرستان محلات ۷۰۰ میلیون ریال به منظور تهیه سبد کالای ماه مبارک رمضان به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد مساعدت کردند.

وی با اشاره به اینکه این تعداد سبد غذایی بین یک هزار خانواده نیازمند توزیع می شود، افزود : سبد غذایی شامل برنج ، روغن ، ماکارونی ، رب گوجه ، تن ماهی و پنیر به ارزش هر سبد ۷۰۰ هزار ریال است.

وی در ادامه ثبت نام از حامیان طرح های اکرام ایتام و محسنین را از اقدامات کمیته امداد در ماه مبارک رمضان برشمرد و اظهار کرد : در طرح اکرام حامی با تقبل حمایت مادی و معنوی یک یا چند فرزند یتیم ، ماهیانه حداقل ۲۰۰ هزار ریال به حساب یتیم تحت حمایت واریز می کند و طرح محسنین مرتبط با خانواده های نیازمندی است که در همه ابعاد زندگی دچار مشکلات فراوانی بوده و رویکرد اصلی آن توجه به حفظ شان و بنیان خانواده ها ی نیازمند است.

وی از حمایت ۸۷۵ حامی از ۴۳۵ نفرکودک مشمول طرح محسنین و ۶۹ یتیم تحت حمایت خبر داد و افزود : امید است با مشارکت خیران در ماه مبارک رمضان کودکان نیازمند از حمایت پر مهر خیران بهره مند شوند.

رجبی در پایان گفت : با برنامه ریزی انجام شده به منظور دیدار خیران با خانواده های تحت حمایت ، دو نفر از خیران با سه خانواده تحت حمات دیدار و به هر خانواده دو میلیون ریال به صورت نقدی و یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در قالب سبد کالا اهدا کردند.