برپایی 900 اردوی جهادی در استان همدان


برپایی 900 اردوی جهادی در استان همدان

مسئول بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برپایی 900 اردوی جهادی از ابتدای سال تا کنون در سطح استان خبر داد.

سرهنگ احد امیری امروز در کارگروه ارتقای وضعیت امور اجتماعی، فرهنگی و سلامت مناطق حاشیه نشین اسدآباد، گفت: همدان از جمله استان هایی بود که در جریانات اخیر هیچ گونه ناآرامی و اغتشاشی در آن وجود نداشت و یکی از مهمترین دلایل این امر ارائه خدمات مطلوب و برپایی ۹۰۰ اردوی جهادی در راستای رسیدگی به مطالبات مردمی بوده که از این تعداد ۷۰۰ اردوی جهادی در شهرستان ها برگزار شده است.

وی در ادامه بیان کرد: سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان این آمادگی را دارد که در هر منطقه از استان که چهره محرومیت وجود داشته باشد، ایفای نقش کند.

فرماندار شهرستان اسدآباد هم از وجود ۱۲ محله بازآفرینی در طرح بازآفرینی شهری این شهر خبر داد و اظهار کرد: قرار است در این محلات تسهیلاتی با نرخ سود ۹ درصد برای ساخت و ساز مجدد به مردم پرداخت شود.

مجید درویشی گفت: از ابتدای سال تا کنون دو اردوی جهادی در قالب میز خدمت در محله محمودبیگی و شهرک جانبازان برگزار شده است که در محله محمود بیگی ۷۵۰ نامه به عنوان مطالبات مردمی به دبیرخانه واصل شد که کلیه مصوبات سنگین این میز خدمت محقق شده یا در دست پیگیری است و به زودی جشن ارتقای شاخص های زندگی این محله محمودبیگی برگزار می شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط