حضور 63 درصدی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در جشنواره سیمرغ


لاری گفت: امسال میزبان یک هزار و 550 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های علمی پزشکی در کل کشور بوده ایم.

حضور 63 درصدی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در جشنواره سیمرغبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سیما سادات لاری، رئیس دهمین جشنواره بین المللی سیمرغ اظهار کرد: امسال میزبان یک هزار و ۵۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های علمی پزشکی کل کشور بوده ایم که در مجموع ۴۳ هزار اثر به دبیرخانه ارسال شده است.
او افزود: از این آمار ۶۳ درصد آن متعلق به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کشور، ۲۳ درصد متعلق به اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کشور و بقیه آثار به سایر شرکت کنندگان بوده است.

رئیس دهمین جشنواره بین المللی سیمرغ ادامه داد: در بخش بین الملل این جشنواره یک هزار و ۵۰۰ اثر از ۱۰۳ کشور به دبیرخانه ارسال شد که این آثار در سه بخش فیلم کوتاه، پویا نمایی و پوستر است؛ همچنین شرکت کنندگان خارجی از کشور‌های هند، افغانستان، بلژیک، هلند و انگلستان هستند.

بیشتر بخوانید: اختتامیه دهمین جشنواره بین المللی سیمرغ برگزار شد

لاری هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد فضای پر شور و نشاط در دانشگاه دانست و افزود: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کشور رسالتشان فرهنگ سلامتی و ابلاغ پیام سلامت در کشور است، همچنین متولیان سلامت کشور، چون با مردم در ارتباط هستند با تلطیف کردن روح خودشان به هنر هم می‌توانند پیام سلامت را به مردم انتقال دهند و هم تضمین کننده سلامت روح جامعه باشند.

رئیس دهمین جشنواره بین المللی سیمرغ تصریح کرد: این جشنواره در ۵ بخش موسیقی، فیلم، تئاتر، ادبی، هنر‌های تجسمی بوده که بیشترین آثار مربوط به بخش هنر‌های تجسمی بوده است.

انتهای پیام/

ارسال ۴۳ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره سیمرغ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط