خسارت 60 میلیارد تومانی اغتشاشگران به اورژانس کشور/ تخریب 45 خودروی امدادی در جریان اغتشاش‌های بنزینی+ فیلم


خسارت 60 میلیارد تومانی اغتشاشگران به اورژانس کشور/ تخریب 45 خودروی امدادی در جریان اغتشاش‌های بنزینی+ فیلم

جهانپور گفت: آشوبگران و اغتشاشگران، 60 میلیارد تومان خسارت به آمبولانس‌ها و تجهیزات پزشکی اورژانس وارد کردند.

خسارت 60 میلیارد تومانی اغتشاشگران به اورژانس کشور/ تخریب 45 خودروی امدادی در جریان اغتشاش‌های بنزینی+ فیلمکیانوش جهان پور مشاور وزیر بهداشت و مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حمله آشوبگران به ماشین‌های امدادی و نیرو‌های اورژانس در اغتشاش‌های چند روز اخیر اظهار کرد: ۳۲ دستگاه آمبولانس و ادوات و تجهیزات پزشکی همراه با این آمبولانس‌ها و تعدادی خودرو امدادی و پشتیبانی در جریان اغتشاشات اخیر آسیب دیدند.

مشاور وزیر بهداشت و مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به برآورد آسیب‌ها به خودرو‌های امدادی و آمبولانس‌های اورژانس کشور در اغتشاش‌ها اظهار کرد: برآورد‌های خسارت‌ها نشان می‌دهد که ۶۰ میلیارد تومان خسارت به دلیل حمله آشوبگران به خودرو‌های امدادی و پایگاه‌های اورژانس وارد شده است.

حمله آشوبگران به ۵ پایگاه اورژانس کشور حمله کردند

جهان‌ پور ادامه داد: همچنین آشوبگران به ۵ پایگاه اورژانس کشور حمله کردند و شماری از تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی اورژانس مورد حمله آشوبگران قرار گرفته و مجروح شدند.

مشاور وزیر بهداشت و مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: همچنین در جریان مسدود شدن معابر خودرو‌های امدادی اورژانس در مسیر خدمت رسانی به بیماران و مصدومان با موانعی روبرو شدند و امدادرسانی اورژانسی به بیماران و مجروحان با اختلال مواجه شد.

تخریب ۴۵ خودرو امدادی در جریان اغتشاش های بنزینی

معتمدی،معاون فنی و عملیات اورژانس تهران در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان اظهار کرد: به دنبال یک سری تحرکات در شب های اخیر در کشور متاسفانه ۴۵ دستگاه آمبولانس و خودروی فرماندهی اورژانس حین ماموریت در سطح شهر مورد هجوم آشوبگر فرصت طلب قرار گرفتند.

او ادامه داد: اغتشاشگران تجهیزات آمبولانس را هم تخریب کردند و ۱۵ نفر از همکاران اورژانس در این حمله ها مجروح شدند و حتی در یک ماموریت جلوی یک آمبولانس را رفتند و پشت آمبولانس را بازرسی کردند.

معتمدی بیان کرد: در چند ماموریت شیشه های آمبولانس را شکستند و آسیب های جدی به خودروهای امدادی وارد کردند به طوری که این خودروها از چرخه عملیات خارج شدند.

انتهای پیام/

خسارت میلیاردی اغتشاشگران به اورژانس کشور

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا