فراخوان ثبت نام سرمایه گذاران محصولات فناورانه


وزارت علوم مطابق شیوه نامه تخصیص یارانه تجاری سازی فناوری به منظور تسهیل در فروش و سرمایه گذاری از محصولات فناورانه در قالب یارانه تجاری سازی فناوری حمایت می‌کند.

فراخوان ثبت نام سرمایه گذاران محصولات فناورانهبه گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،همزمان با برگزاری نمایشـگاه هفته پژوهش و فنـاوری در محـل نمایشـگاه بین المللی تهران، وزارت علوم تحقیقات و فناوری مطابق شیوه نامه تخصیص یارانه تجاری سازی فناوری به منظور تسهیل در فروش و سرمایه گذاری از طرح‌ها و محصولات فناورانه در قالب یارانه تجاری سازی فناوری حمایت می‌کند.
طرح‌ها و محصولات فناورانه و نوآورانه‌ای که در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری موفق به انعقاد قرارداد فروش و یا سرمایه گذاری بر اسـاس شاخص‌های داوری (مطابق دستورالعمل اعطای یارانه) گردیده اند تا سقف دو میلیارد ریال (بسته به درصد اعطای یارانه)، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.
بنابراین پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از دانشگاه ها، مراکز پژوهشی، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد که دارای طرح هـا و محصولات فنـاورانه با قابلیت فروش و یا جـذب سـرمایه گـذار و متقاضـی بهره مندی از حمـایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هسـتند، جهت پذیرش دعوت می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...