ایجاد ناحیه شکوفایی موجب احیای بافت فرسوده می‌شود


نژادبهرام گفت: در کنار ایجاد ناحیه فناوری در دانشگاه شریف در غرب تهران باید به ظرفیت‌های شرق تهران نیز توجه شود.

ایجاد ناحیه شکوفایی موجب احیای بافت فرسوده می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا نژادبهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه ما در مدیریت شهری منطقه ۹ را به عنوان نقطه پایلوت همکاری مشترک برای توسعه استارت آپ‌ها انتخاب کردیم، گفت: یکی از مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که مدیریت کلان کشور برای به دست آوردن ساختمان‌های بزرگ پس از شناسایی با دیگر نهاد‌های مربوطه مانند ستاد فرمان اجرایی امام(ره) و ... وارد مذاکره شود، زیرا مالکیت بسیاری از ساختمان‌ها جهت واگذاری آن‌ها به استارت آپ‌ها در اختیار مدیریت شهری نیست.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به مذاکره‌های انجام شده با شهرداری منطقه ۲ تهران جهت استفاده از ظرفیت‌های موجود برای توسعه استارت آپ‌ها گفت: شهرداری همکاری خوبی با حوزه علم و فناوری دارد و مدیریت کلان در حوزه دولت باید دیگر نهاد‌ها را جهت تعامل وارد کار کند، زیرا ایجاد ناحیه شکوفایی موجب احیای بافت فرسوده می‌شود.

او تأکید کرد: شما روی شهر کار می‌کنید و مدل برخورد و تعامل شما باید به گونه‌ای باشد که شهر می‌تواند بر اساس آن اقدام کند و باید این برنامه‌ریزی با دیگر برنامه‌های موجود متفاوت باشد.

بیشتر بخوانید: الزامات تبدیل پایتخت به شهر هوشمند اعلام شد

نژادبهرام با اشاره به تأکید معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری مبنی بر ناحیه شکوفایی در غرب تهران (دانشگاه صنعتی شریف) گفت: در کنار ایجاد ناحیه شکوفایی در غرب تهران باید به شرق تهران نیز توجه شود، زیرا این قسمت از پایتخت باغ‌هایی دارد که می‌تواند به توسعه فعالیت استارت آپ‌های داخلی کمک کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!