عنایتی: تیم ملی فوق‌العاده بی‌برنامه بازی می‌کند


عنایتی: تیم ملی فوق‌العاده بی‌برنامه بازی می‌کند

کاپیتان پیشین تیم استقلال معتقد است مارک ویلموتس باید تغییراتی در ترکیب تیم ملی ایجاد کند.

به گزارش افکارنیوز،
رضا عنایتی کاپیتان سابق تیم استقلال معتقد است تیم ملی اصلا شرایط خوبی ندارد و باید ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی در تفکراتش تغییری ایجاد کند تا تیم ملی موفقیت‌های بیشتری را همچون گذشته کسب کند.
شرایط استقلال را پیگیری می‌کنید؟
اخبار ورزشی- مگر می‌شود به عنوان یک استقلالی شرایط این تیم را پیگیری نکرد، خدا را شکر شرایط این تیم خوب است و توانسته نتایج خوبی را هم به دست بیاورد امیدوارم که این حواشی که در این چند وقت اخیر برای این تیم به وجود آمده هر چه زودتر حل شود، زیرا باعث نگرانی هواداران شده است. به هر حال مشکلات مالی در هر تیمی وجود دارد و این اتفاق سال‌های سال است که در فوتبال ایران وجود داشته.
به نظر شما اعتصاب بازیکنان استقلال کار درستی بود؟
تعطیل کردن تمرین استقلال هیچ دردی را دوا نمی‌کند البته این را هم باید بگویم به بازیکن حق می‌دهم که دنبال مطالباتش باشد، زیرا تنها منبع درآمد بازیکن فوتبال است، اما این را هم در نظر بگیریم که هواداران تنها دلخوشی‌شان شنیدن خبر‌های خوب از تیم‌شان است. اگر شرایط روحی و روانی بازیکنان خوب باشند آن‌ها می‌توانند فقط به فوتبال فکر کنند.
عملکرد شیخ دیاباته را چطور دیدید؟
مصدومیت این بازیکن برطرف شده و شرایط ایده‌آلش را پیدا کرده او با این گلزنی‌هایی که انجام داده سطح توقعات را بالا می‌برد. البته این را هم باید بگویم وقتی مهاجم موفق به گلزنی می‌شود نشانه این است که کل تیم شرایط خوبی دارد.
فکر می‌کنید دیاباته بتواند آقای گل شود؟
او تمام شرایط را برای آقای گل شدن دارد خود او هم ظرفیت آقای گلی را داشته و من به این موضوع خوشبین هستم.
با وجود اینکه استقلال بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد آیا باز هم این تیم مهاجم خوب جذب کند؟
البته باید صد درصد استقلال باید مهاجم خوب جذب کند بعلاوه یک مهاجم استقلال باید یک هافبک بازیساز هم به خدمت بگیرد تا بتواند در امر گلزنی بهتر عمل کند.
شرایط تیم ملی را بعد از دو باخت مقابل عراق و بحرین چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
نمی‌دانم چرا ما در فوتبال‌مان عادت کرده‌ایم که آدم‌های خوب را رد کنیم بروند باید قبول کنیم تیم ملی فوق‌العاده بی‌برنامه است هم مقابل بحرین و هم مقابل عراق. هیچ امیدی به تاکتیکی بودن تیم ملی نیست بازیکنان باید بدانند که شرایط تیم ملی خیلی حساس است البته کادر فنی هم ایراداتی دارد و باید سرمربی تیم ملی ارنج بهتری را انجام بدهد. نمی‌دانم در تفکر فکری سرمربی چه چیزی وجود دارد که خیلی از شایسته‌ها را به تیم ملی دعوت نکرده است.
منظور از شما چه کسانی است؟
علیرضا جهانبخش بازیکنی است که در تیم خودش بازی نمی‌کند، اما در تیم ملی ایران یک وزنه است. خیلی از بازیکنان لیگ هم شایسته حضور در تیم ملی را دارند که من نمی‌خواهم اسم ببرم.
خیلی‌ها مسعود شجاعی را مقصر باخت تیم ملی می‌دانند؟
مسعود شجاعی سال‌ها برای تیم ملی زحمت کشیده است ما نباید دنبال مقصر کردن کسی باشیم. این بی‌انصافی است ضعف‌هایمان را برطرف کنیم می‌توانیم به موفقیت برسیم.
فکر می‌کنید تیم ملی بتواند از این مرحله صعود کند؟
اگر مثل بازی با عراق باشیم کار سخت است واقعا متاسفم که تیم ملی از دقیقه یک منتظر این بود که سوت پایان بازی زده شود تا یک امتیاز را مقابل عراق کسب کنند.
خودتان نمی‌خواهید مربیگری کنید؟
فعلا که در حال استراحت کردن هستند از این به بعد اگر بخواهم مربیگری جایی را قبول کنم وسواس بیشتری را به خرج خواهم داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟