مشکل قطعی اینترنت به صورت “استان به استان” حل می‌شود


مشکل قطعی اینترنت به صورت “استان به استان” حل می‌شود

قطعی اینترنت در روزهای اخیر مشکلات زیادی برای کسب و کارهای اینترنتی ایجاد کرده که طبق وعده وزیر ارتباطات و مسئولین دولتی این مشکل تا ساعاتی دیگر حل خواهد شد ولی روند حل این مشکل متفاوت‌تر از هر زمان دیگر خواهد بود. به گزارش آی‌تی‌رسان، قطعی اینترنت طی 3 روز اخیر باعث شده تا بسیاری از فعالان اینترنتی و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی دچار مشکل شوند و...

قطعی اینترنت در روزهای اخیر مشکلات زیادی برای کسب و کارهای اینترنتی ایجاد کرده که طبق وعده وزیر ارتباطات و مسئولین دولتی این مشکل تا ساعاتی دیگر حل خواهد شد ولی روند حل این مشکل متفاوت‌تر از هر زمان دیگر خواهد بود.

این رو هم بخون:

به گزارش آی‌تی‌رسان، قطعی اینترنت طی 3 روز اخیر باعث شده تا بسیاری از فعالان اینترنتی و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی دچار مشکل شوند و وزیر ارتباطات نیز در مصاحبه‌ای این موضوع را تایید نمود. او که در مصاحبه خود از قطعی اینترنت به دستور شورای عالی امنیت گفته بود، حالا در تلاش است تا با کسب مجوز از نهادهای قانونی، اقدام به رفع مشکل فعلی نماید.

شنیده‌ها حاکی از این است که رفع مشکل قطعی اینترنت به صورت یک‌باره نخواهد بود و طبق اطلاعات واصله، اینترنت در استان‌های مختلف به صورت نوبتی برقرار خواهد شد. طبیعتا استان‌هایی که در مشکلات اخیر نقش کمتری داشته‌اند، سریع‌تر از سایر استان‌ها به اینترنت متصل خواهند شد و در صورت تایید نهادهای قانونی، به طور کلی قطعی ارتباطات اینترنتی برای تمامی استان‌ها برداشته خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی