دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی عضو کمیته داوران فدراسیون شد


دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی عضو کمیته داوران فدراسیون شد

ارومیه- ایرنا- مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: «حسین نیرویار» دبیر هیات فوتبال استان به عنوان عضو کمیته داوران فدراسیون کشور منصوب شد.

سجاد خوبدل روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نیرویار یکی از مدرسان و ناظران با سابقه هیات فوتبال آذربایجان‌غربی و فدراسیون بوده که زحمات زیادی برای ورزش استان و کشور متحمل شده است.

وی بیان کرد: بر اساس اعلام هدایت ممبینی، رئیس کمیته داوران و تصویب هیات رئیسه فدراسیون، حسین نیرویار به همراه فریدون اصفهانیان، اسماعیل صفیری، علیرضا کهوری، حیدر شکور و نادره درودیان به عنوان اعضای جدید کمیته داوران فدراسیون فوتبال منصوب شده است.

هیات فوتبال آذربایجان‌غربی قدمتی بیش از ۶۰ سال در کشور دارد و از سال گذشته با حضور تیم ۹۰ ارومیه در رقابت های لیگ دسته یک کشور جان تازه ای به خود گرفته است.

آذربایجان‌غربی طی سه سال اخیر از استان‌های موفق در حوزه بازیکن سازی نوجوان و جوان فوتبال در کشور بوده است.

طی سال گذشته امیر ارسلان عین الله زاده، وحید علیزاده، ائلیار رحمانی، متین محمدی، آرمان سوداگر، پوریا بابازاده و آرمان نیک روش از آذربایجان غربی به اردوهای مختلف تیم‌های ملی نوجوانان و نونهالان دعوت شدند.
امسال و سال گذشته نیز هدیه حسن زاده، سمیرا محمدی، سحر محمدزاده، نگار آیرم و مریم یکتایی به اردوهای متعدد تیم ملی فوتبال بزرگسالان، جوانان و نونهالان بانوان دعوت شدند.
همچنین محمدرضا آزادی، فوتبالیست اهل نقده و عضو باشگاه تراکتورسازی تبریز در ترکیب تیم ملی زیر ۲۳ سال در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا حضور داشت و هم اکنون نیز در ترکیب تیم ملی امید برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیوی ژاپن قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سکانس خنده دار از سلمان نون خ که بویی از رمانتیک بودن نبرده / همه از خنده روده بر شدند!