اعتبارات دولتی برای مدرسه‌سازی و مشارکت با خیران کاهش نمی‌یابد


اعتبارات دولتی برای مدرسه‌سازی و مشارکت با خیران کاهش نمی‌یابد

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: هزار میلیارد تومان اعتبار مربوط به ساخت مدارس به طور 100 درصد تخصیص یافت و در بودجه سال آینده ردیف مربوطه به خیرین برای مدرسه‌سازی را تغییر نمی‌دهیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در همایش ملی بانوان خیر مدرسه‌ساز اظهار‌کرد: شما خیرین کار بزرگی را انجام و آنچه تشخیص دادید دقیقاً نقطه کانونی برای توسعه و پیشرفت کشورهاست، امروز یکی از شاخص‌های توسعه انسانی، آموزش است و کشور‌ها توسعه‌یافتگی را بر پایه آموزش قرار می‌دهند.

وی افزود: مبلغ هزار میلیارد تومان برای اعتبارات استانی ساخت مدارس تخصیص یافت که تخصیص آن 100 درصد بود و این نشان‌دهنده حمایت دولت از تأمین فضای آموزشی است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: هجدهمین ستاد بودجه روز گذشته ایجاد شد و بودجه سال آینده در سازمان برنامه و بودجه کشور در مراحل پایانی است و ارقام کلان بودجه را نهایی کردیم؛ البته ردیف‌ها باقی ماند و امروز به این جلسه آمدم تا بدانم برای سال 99 ردیف عمرانی متناسب با برنامه‌ریزی خیرین و امر مدرسه‌سازی چه مقدار است تا آن را در لایحه بودجه تقدیم دولت کنم.

نوبخت عنوان‌کرد: ممکن است برخی بودجه مصرفی تقلیل یابد، اما ردیف مربوطه به خیرین برای مدرسه‌سازی را تغییر نمی‌دهیم.

وی افزود: نوسازی مدارس به 5 هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد تلاش داریم مشکل آموزش و پرورش در زمینه مدارس را تا دو سال آینده به طور کامل حل کنیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل