سرمربی عراق 6ماه بدون دریافتی ازفدراسیون اما متعهد به کار


سرمربی عراق 6ماه بدون دریافتی ازفدراسیون اما متعهد به کار

کاتانچ در شرایطی 6 ماه است مطالباتش عقب افتاده که هفته گذشته مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران با تاخیر پیش آمده در پولش حاضر نشد به ایران سفر کند! کاتانچ برای اینکه روحیه تیمش خراب نشود، حرفی هم در این باره به زبان نیاورده!!

سرمربی تیم ملی عراق ۶ ماه است دریافتی‌ای از فدراسیون فوتبال این کشور نداشته است اما هیچگاه برنامه های تیم ملی اش را شبیه ویلموتس روی زمین نگذاشته است.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی عراق هفته گذشته ایران را در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۰ قطر شکست داد و امروز اگر بتواند بحرین را شکست دهد شانس خوبی برای صدرنشینی در گروه خواهد داشت. نکته قابل توجه، اما درباره تیم ملی عراق این است که سرچکو کاتانچ سرمربی کروات عراقی‌ها ۶ ماه است مطالباتش را دریافت نکرده است. کاتانچ البته با توجه به اینکه روحیه تیمش خراب نشود، حرفی در این باره به زبان نیاورده، اما در عین حال مسئولان فدراسیون فوتبال عراق به دنبال پرداخت پول این مربی بعد از بازی با بحرین هستند.

سرمربی عراق 6ماه بدون دریافتی ازفدراسیون اما متعهد به کار

رییس کمیته ملی المپیک عراق در تماس تلفنی با برنامه الملاعب عراق در این خصوص گفته است: «پول کاتانچ، سرمربی تیم ملی عراق از سوی وزرات ورزش و جوانان تامین شده و قرار است امروز بعد از بازی با بحرین پرداخت شود تا این مشکل به صورت کامل حل شود.»

کاتانچ در شرایطی ۶ ماه است مطالباتش عقب افتاده که هفته گذشته مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران با تاخیر پیش آمده در پولش حاضر نشد به ایران سفر کند! گفتنی است؛ تیم ملی عراق از ساعت ۱۷:۳۰ امروز به وقت تهران در اردن مقابل بحرین قرار می‌گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات جدید درباره حادثه امنیتی در کنسولگری ایران در پاریس