نتفلیکس سریال «محله چینی‌ها» را می‌سازد


نتفلیکس سریال «محله چینی‌ها» را می‌سازد

سریال «محله چینی‌ها» به نویسندگی دیوید فینچر برای پخش از شبکه نتفلیکس ساخته می‌شود.

نتفلیکس سریال «محله چینی‌ها» را می‌سازدبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، سریال «محله چینی ها» که پیش در آمدی بر یک فیلم کلاسیک با همین نام و با نقش آفرینی جک نیکلسون است، از سوی کمپانی نتفلیکس در حال ساخت است.

دیوید فینچر به همراه رابرت تون که نویسنده فیلم سینمایی محله چینی‌ها بوده است، برای نویسندگی این اثر انتخاب شده اند. گفته می‌شود این سریال بر روی داستان شخصیت جوان جیک گیتس و روز‌های ابتدایی کار او به عنوان کارآگاه خصوصی، تمرکز می‌کند.

فیلم سینمایی «محله چینی‌ها» در سال ۱۹۷۴ منتشر شده بود و جک نیکلسون به همراه فای دانوی بازیگران اصلی آن بودند. نیکلسون نقش گیتس را بازی می‌کرد که برای یک پرونده ساده استخدام می‌شود، اما وارد جریانی مهم و پیچیده‌ می‌شود. رومن پولانسکی کارگردان این فیلم بود و رابرت اوانز نیز تهیه کنندگی آن را بر عهده داشت.

این فیلم به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های گیشه تبدیل شد و توجه منتقدان را نیز به خود جلب کرد. «محله چینی‌ها» در آکادمی اسکار نامزد ۱۱ بخش شده بود که در نهایت تنها به جایزه بهترین فیلمنامه رسید. در سال ۱۹۹۰ یک دنباله به نام «دو جیک» به کارگردانی جک نیکلسون ساخته شد که خود او نیز در آن نقش آفرینی کرد و رابرت تون هم نویسنده آن بود.

این نویسنده علاوه بر این فیلم برای نویسندگی فیلم‌های «آخرین جزئیات»، «افسانه تارزان» و «ماموریت غیر ممکن» شناخته می‌شود.

فینچر پیش از این با نتفلیکس در سریال «خانه پوشالی» همکاری کرده و او تهیه‌کننده اجرایی این پروژه بود. او همچنین برای کارگردانی فیلم‌های «هفت»، «دختر گمشده»، «مورد عجیب بنجامین باتن» و «شبکه اجتماعی» شناخته می‌شود که دو نامزدی اسکار را برای وی به ارمغان آورده است.

نتفلیکس همچنین در حال ساخت سریالی به نام «رچد» است که داستان قبل از فیلم سینمایی «دیوانه از قفس پرید» را روایت می‌کند. در این فیلم نیز جک نیکلسون به عنوان نقش اصلی بازی کرده بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا