نقش اصناف در دفاع از انقلاب اسلامی پررنگ بوده است


نقش اصناف در دفاع از انقلاب اسلامی پررنگ بوده است

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه گفت: نقش اصناف در همه صحنه ها و در دفاع از انقلاب اسلامی پررنگ بوده و این انقلاب متعلق به مردم، اصناف و بازاریان است.

«هوشنگ بازوند» روز سه شنبه در نشست با دست اندرکاران اتاق اصناف که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، تصریح کرد: اصناف و بازاریان همواره در کنار مردم برای پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی تلاش و جدیت داشته اند که این عمل و تاثیرگذاری آنها در پیروزی انقلاب تاثیربسزایی داشت.

وی افزود: بازاریان همیشه با کار جهادی و انقلابی در تنظیم بازار و تأمین کالاهای اساسی و موردنیاز مردم علاوه برتلاش همیشگی، رشادت های مضاعف و قابل تقدیری نیز داشته اند و بازاریان به عنوان صاحب و مالک اصلی انقلاب در حل مشکلات با مشارکت جدی و فعال سهم مهم و چشمگیری بر عهده دارند.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: فرآیند افزایش نرخ بنزین با کارشناسی انجام شد و هدف اصلی برخورداری ۶۰ میلیون نفر از یارانه های حمایتی است که دولت به صورت منظم به ۱۸ میلیون خانوار و تقریبا ۸۰ درصد جامعه پرداخت خواهد کرد.

بازوند تصریح کرد: مردم به دلیل درآمد پایین با مشکلاتی برای تأمین هزینه های اولیه زندگی مواجه هستند و هدفمند کردن نظام پرداخت یارانه ها ضرورت دارد.

وی ضمن اشاره به برخورداری ۲۲ برابری دهک های بالاتر نسبت به دهک های اول و دوم بیان داشت: دولت علاوه بر یارانه فعلی؛ طرح تحول سلامت و سایر یارانه های پنهان از محل افزایش قیمت بنزین نیز یارانه های حمایتی خانوارها را نیز واریز خواهد کرد که بخشی از مشکلات دهک های پایین حل شود.

استاندار کرمانشاه در خصوص شیوه اعتراض های صورت گرفته نسبت به افزایش قیمت افزایش بنزین اظهار داشت: اغتشاش و تخریب اموال مردم و دولت براساس فرمایش مقام معظم رهبری کار مردم نیست و کار اشرار است و خوشبختانه مردم ولایت مدار و شهید پرور استان کرمانشاه با هوشیاری و بصیرت راه خود را از این اغتشاشگران جدا کردند.

بازوند با اشاره به اهداف دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دشمنان در طول سال های پس از پیرزوی انقلاب اسلامی برای پیشبرد برنامه های خود از هیچ دسیسه و توطئه ای به منظور ایجاد شکاف بین مردم دریغ نکرده اند اما همواره با اتحاد و یکپارچگی ملت با شکست روبرو شده اند.

وی بیان کرد: باید به یاد داشته باشیم که بیگانگان هرگز پیشرفت و توسعه کشور را نخواسته اند و ما باید با توان و ظرفیت های داخلی به دنبال توسعه و پیشرفت ایران اسلامی باشیم.

استاندار کرمانشاه ضمن تقدیر از نقش فعال و موثر بازاریان و اصناف در کاهش اثرات تورمی این طرح و کنترل قیمت ها تصریح کرد: در شرایط فعلی همه موظف به جلوگیری از افزایش قیمت ها و کنترل بازار هستیم و نباید اجازه دهیم که افرادی در جامعه بخواهند با گران کردن اجناس و خدمات به دنبال اخلال در بازار باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند