کسی مدام مرا می‌خواند در تئاتر شهر کومش سمنان


 کسی مدام مرا می‌خواند  در تئاتر شهر کومش سمنان

نمایش کسی مدام مرا می خواند کاری از گروه تئاتر رستاخیر در تالار تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان به روی صحنه رفت .

این اثر نمایشی که برگزیده جشنواره تئاتر استان سمنان است به نویسندگی اکبر یادگاری و کارگردانی محمد علی دانشگر تا اول آذر در دو سانس در تئاتر شهر سمنان به نمایش درخواهد آمد.

"کسی مدام مرا می خواند" الگوبرداری از زندگی بزرگان و با رویکرد ترویج رفتارهای اجتماعی صحیح در میان اقشار جامعه است.

محمد علی دانشگر کارگردان نمایش «کسی مدام مرا می خواند» گفت: این نمایش نگاهی در مورد اندیشه حسین ابن منصور حلاج و چگونه به قتل رسیدن این عارف در بین قرن دوم و سوم هجری قمری دارد.

وی ادامه داد: دانشگر، سیدمهدی علی الحسینی ، سمانه نجار بازیگران و علی قربانزاده،آرش سیف علیان، صادق جهان ، قاسم عابدی ، غزاله رجبی و میترا ایزدفر همسرایان این نمایش هستند .

دانشگر ادامه داد: همچنین موسیقی این نمایش توسط شهریار جعفری، هادی بندلی و وحید رحیمیان تهیه و اجرا و عبدالرضا دانشگر خواننده آن است .

کسب مقام دوم کارگردانی، مقام دوم بازیگری مرد، مقام سوم بازیگری مرد، مقام دوم بازیگری زن، مقام برتر طراحی صحنه، مقام برتر طراحی گریم ، مقام برتر طراحی لباس، مقام برتر موسیقی و نمایش برگزیده تئاتر استان سمنان از جمله عنوان های کسب شده این گروه در سی امین جشنواره تئاتر صحنه ای استان سمنان است که به تازگی در گرمسار برگزار شد.

به گزارش ایسنا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از مدیران فرهنگی میهمان اولین اجرای این نمایش بودند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس