سرمربی: پیروزی 90 ارومیه مقابل تراکتورسازی دور از دسترس نیست


سرمربی: پیروزی 90 ارومیه مقابل تراکتورسازی دور از دسترس نیست

ارومیه- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه با اشاره به دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی تبریز در روز 5 آذر امسال /سه شنبه هفته آینده/ در ارومیه گفت: این تیم با حمایت هوادارانش توانایی پیروزی در این مسابقه را دارد.

وحید بیاتلو روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ۹۰ ارومیه مرداد امسال در دیداری دوستانه با تراکتورسازی تبریز به تساوی یک بر یک رسید و این بار نیز در خانه خود امید زیادی برای ارائه یک بازی تماشاگرپسند دارد.

وی ادامه داد: پیروزی مقابل تیم تراکتورسازی دور از دسترس نیست ولی باید ببینیم در روز مسابقه چه شرایطی برای هر ۲ تیم رقم می‌خورد.

سرمربی تیم فوتبال ۹۰ ارومیه گفت: سال گذشته تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در دور چهارم و یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور در ورزشگاه آزادی تهران با یک گل مقابل تیم پرستاره پرسپولیس تهران شکست خورد و از صعود به مرحله یک هشتم‌نهایی بازماند ولی آن دیدار تجربه خوبی برای بازیکنان جوانم در پی داشت.

به گزارش ایرنا تیم فوتبال ۹۰ ارومیه روز جمعه گذشته در هفته سیزدهم لیگ دسته یک کشور و در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم خوشه‌طلایی ساوه رفت و با تک گل «علی کرمی» در دقیقه ۸۳ موفق به کسب هر سه امتیاز این مسابقه شد و با اندوختن ۲۶ امتیاز با سه پله صعود، بالاتر از دیگر حریفان در صدر جدول قرار گرفت.

هم اکنون تیم گل ریحان البرز با ۲۵ امتیاز در رده دوم است و تیم‌های مس رفسنجان و فجر سپاسی شیراز هر کدام با ۲۴ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

کسب هفت پیروزی، پنج تساوی، یک شکست، ۱۱ گل زده، چهار گل خورده حاصل تلاش تیم فوتبال ۹۰ ارومیه تا پایان هفته سیزدهم جام آزادگان است.

ورزشگاه پیر تختی ارومیه از سال گذشته شاهد حضور بیش از سه الی چهار هزار تماشاگر مشتاق رشته پرطرفدار فوتبال در دیدارهای خانگی تیم ۹۰ ارومیه است.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در پایان رقابت‌های لیگ دسته یک کشور در فصل گذشته با کسب هفت برد، ۱۰ تساوی، ۱۳ باخت، ۲۲ گل زده، ۴۰ گل خورده و اندوختن ۳۱ امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت و سهمیه جام آزادگان را برای فصل جاری حفظ کرد.

سال گذشته پس از سه دهه غیبت، بار دیگر با حضور تیم ۹۰ ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه‌ای به خود گرفت ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه‌جانبه مسئولان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا