نتایج مسابقات بسکتبال NBA؛ پادشاه جوان دالاس، اسپرز را تسلیم کرد؛ این تازه شروع عصر لوکا دانچیچ است!


نتایج مسابقات بسکتبال NBA؛ پادشاه جوان دالاس، اسپرز را تسلیم کرد؛ این تازه شروع عصر لوکا دانچیچ است!

بوستون، دالاس و راکتس از سد رقبا گذشتند.

طرفداری- مسابقات بسکتبال NBA بامداد امروز ادامه یافت و شاهد برگزاری 9 بازی بودیم.

در یکی از مهمترین دیدارهای امروز، تیم های لس آنجلس کلیپرز و اوکلاهماسیتی تاندر به مصاف هم رفتند. دو تیمی که در سال های اخیر اصولا جدال های جذابی را داشته اند. در پایان یک دیدار زیبا، این تیم کلیپرز بود که از امتیاز خانگی خود استفاده کرد و با حساب 90-88 پیروز شد. در دیگر بازی مهم، بوستون سلتیکس که روز گذشته برابر ساکرامنتو کینگز شکست خورد، مهمان فینیکس سانز بود که در پایان این بازی با برتری 99-85 سبزپوشان سلتیکس همراه شد.

در منطقه دیگری از ایالات متحده آمریکا، تیم های هیوستون راکتس و پورتلند تریل بلیزرز با هم مصاف کردند، دیداری که سرانجام پیروزی 132-108 راکتس را به همراه داشت. در این مسابقه راسل وستبروک، فوق ستاره راکتس با کسب 28 امتیاز، 13 ریباند و 10 استیل! راه را برای پیروزی تیمش هموار کرد. البته که نمی توان از نمایش 36 امتیازی جیمز هاردن چیزی نگفت. راکتس با این پیروزی به رکورد 11 برد در فصل جاری رسید و پا به پای لیکرز در حال حرکت است.

اما در زیباترین بازی بامداد سه شنبه، دالاس موریکس در آمریکن ایرلاینز آرنا میزبان سن آنتونیو اسپرز بود. تیم جوان ریک کارلایل رو به روی سن آنتونیوی پاپ قرار گرفته بود و در خانه به چیزی جز پیروزی فکر نمی کرد. البته که با حضور ستاره اهل اسلوونی، یعنی لوکا دانچیچ چنین چیزی انتظار می رود. در این بازی که با برتری 117-110 دالاس به پایان رسید، شاهد نمایش بی نظیر دیگری از لوکا بودیم. فوق ستاره جوان دالاس که در این فصل، نمایش های خارق العاده ای از خود به ثبت رسانده، در بازی امروز موفق به کسب 42 امتیاز، 11 ریباند و 12 اسیست شد و تیمش را در این پیروزی مهم رهبری کرد. بدون شک درخشش لوکا در این فصل ادامه خواهد داشت و باید دید، دانچیچ و دالاس تا پایان فصل چه عملکردی از خود برجای خواهند گذاشت. با وضعیت موجود، بدون شک لوکا می تواند جوایز فردی زیادی را تا پایان فصل کسب کند!

نتایج کلی مسابقات بامداد امروز بسکتبال NBA به شرح زیر است:

نیویورک نیکس 105-123 کلیولند کاوالیرز
بروکلین نتس 115-86 ایندیانا پیسرز
تورنتو رپترز 96-132 شارلوت هورنتس
شیکاگو بولز 115-101 میلواکی باکس
هیوستون راکتس 108-132 پورتلند تریل بلیزرز
دالاس موریکس 110-117 سن آنتونیو اسپرز
فینیکس سانز 99-85 بوستون سلتیکس
یوتا جاز 112-102 مینسوتا تیمبرولوز
لس آنجلس کلیپرز 88-90 اوکلاهاماسیتی تاندر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی