ساخت فصل دوم «ارباب حلقه ها» تمدید شد


ساخت فصل دوم «ارباب حلقه ها» تمدید شد

کمپانی آمازون ساخت سریال جدید «ارباب حلقه ها» را برای فصل دوم تمدید کرد.

ساخت فصل دوم «ارباب حلقه ها» تمدید شدبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، کمپانی آمازون پروژه سریال جدید خود به نام «ارباب حلقه ها» را برای فصل دوم تمدید کرده است.

فصل اول این سریال هم اکنون در مرحله پیش ساخت قرار دارد وهمچنین قرار است که در کشور نیوزیلند فیلمبرداری و ساخته شود. به گفته ورایتی هنوز تیم بازیگری سریال «ارباب حلقه ها» تکمیل نشده، اما پیش از این چندین بازیگر از جمله مارکلا کاونا، ویل پورتر و جوزف ماولی به جمع بازیگران این سریال پیوسته بودند.

سریال «ارباب حلقه ها» توسط تیم نویسندگی جی دی پین و پاتریک مک کی در حال پیشرفت است. علاوه بر این آلبوم برایان کاگمن نویسنده سریال چندین قسمت از سریال بازی «تاج و تخت» به همراه جی‌ای بایونا برای تهیه کنندگی چند قسمت از این سریال به توافق رسیده است. آمازون وقتی برای نخستین بار ساخت این سریال را اعلام کرده بود متعهد به ساخت دو فصل شده بود، اما فصل دوم به طور کامل تایید نشده بود تا اینکه آمازون به ساخت این سریال چراغ سبز نشان داد.

این سریال توسط کمپانی آمازون در همکاری با تالکین استیت که مسئولیت میراث و اموال تالکین را دارد، ساخته می شود. کمپانی‌های نیولاین سینما به همراه برادران وارنر در ساخت این پروژه همکاری خواهند کرد.

اطلاعات اندکی از سریال ارباب حلقه‌ها منتشر شده است، اما اعلام شده که این سریال دنیایی جدید از داستان کتاب «یاران حلقه» به نوشته تالکین را جست و جو می‌کند. حساب رسمی این سریال نیز مدت‌ها پیش متنی را منتشر کرد و ورود به عصر دوم را خوش آمد گفته بود. عصر دوم در کتاب‌های افسانه‌ای تالکین همزمان با خلق حلقه‌های قدرت است که شامل حلقه سائرون که در فیلم سینمایی «ارباب حلقه ها» و «هابیت» شاهد آن بودیم نیز می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا