«نون.خ» 5 آذرماه کلید می‌خورد


«نون.خ» 5 آذرماه کلید می‌خورد

ایران اکونومیست-تهیه کننده سریال «نون.خ» گفت: خانه‌های شخصیت‌های اصلی سریال از جمله نورالدین خانزاده و برخی اهالی شهر که نقش اصلی در قصه ما دارند در حال بازسازی در برخی خانه‌های زلزله زده کرمانشاه است.

«نون.خ» 5 آذرماه کلید می‌خورد

«مهدی فرجی» تهیه کننده سریال «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی درباره زمان دقیق آغاز تصویربردرای این سریال گفت: به امید خدا بین ۵ تا ۱۰ آذرماه این سریال از کرمانشاه مقابل دوربین خواهد رفت.

وی ادامه داد: هم اکنون گروه دکور و صحنه مشغول بازسازی برخی دکورها در این شهر هستند. خانه‌های شخصیت‌های اصلی سریال از جمله نورالدین خانزاده و برخی اهالی شهر که نقش اصلی در قصه ما دارند در حال بازسازی در برخی خانه‌های زلزله زده کرمانشاه است.

این تهیه کننده همچنین با اشاره به نگارش متن‌های این سریال نیز گفت: متن‌های این سریال به قلم امیر وفایی به نگارش درآمده است و تا الان حدود ۱۳ قسمت به طور کامل نوشته شده است.

فرجی درباره بازیگران جدیدی که قرار است به این سریال اضافه شوند، عنوان داشت: قرار است تا بازیگران جدیدی به فصل دوم «نون.خ» اضافه شوند اما هنوز به مرحله انتخاب این بازیگران نرسیدیم.

به گزارش فارس، فصل دوم سریال «نون.خ» در ۲۵ قسمت قرار است برای ماه رمضان سال آینده تولید شود. در شرایطی که قرار بود فصل دوم این سریال در کردستان ساخته شود، اما این اتفاق رخ نداد و کرمانشاه برای ساخت این سریال انتخاب شد.

فصل اول این سریال به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی نوروز سال ۹۸ از شبکه یک سیما پخش شد و در شرایطی که بنا بود فصل دوم آن نیز در نوروز بروی آنتن رود، اما به دلیل جایگزینی «پایتخت۶»، پخش «نون.خ» به ماه رمضان آینده موکول شد.

سعید آقاخانی، هومن حاجی عبداللهی، حمیدرضا آذرنگ، فریده سپاه منصور، علی صادقی، نعیمه نظامدوست، سید علی صالحی، شیدا یوسفی، ندا قاسمی، هدیه بازوند از بازیگران این سریال هستند که در نوروز ۹۸ از شبکه یک سیما پخش شد.

فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022