افزایش 1000 تخت بیمارستانی درمرکز درمانی امام خمینی(ره)


افزایش 1000 تخت بیمارستانی درمرکز درمانی امام خمینی(ره)

ایران اکونومیست-رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) گفت: با تکمیل مرکز درمانی سرطان هزار تخت بیمارستانی به این مرکز اضافه می‌شود.

افزایش 1000 تخت بیمارستانی درمرکز درمانی امام خمینی(ره)

خسرو صادق نیت رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) با بیان اینکه این بیمارستان در حال حاضر با 1500 تخت درمانی به بیماران خدمت‌رسانی می‌کند اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته دو پروژه دیگر در بیمارستان در حال احداث است.

وی عنوان کرد: یکی از این پروژه‌ها ساخت مرکز درمان بیماری سرطان است که با تکمیل آن هزار تخت بیمارستانی به تخت‌های این مرکز درمانی افزوده می‌شود.

صادق‌نیت با بیان اینکه مرکز درمان سرطان امام خمینی (ره) دارای 200 تخت درمانی بوده و حدود 70 سال قدمت دارد، عنوان کرد: این تعداد تخت بیمارستان پاسخگوی نیازهای بیماران نیست.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) افزود: به علت بودجه‌های کمی که به این حوزه اختصاص داده شده است روند پیشرفت ساخت این مراکز درمانی به کندی پیش می‌رود اما ما تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا با جذب کمک‌های خیرین این مراکز را تکمیل کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که برای تکمیل ساخت بیمارستان سرطان چه مقدار بودجه نیاز است، گفت: برآورد می‌شود بیمارستان سرطان برای تکمیل شدن به 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز داشته باشد.

فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید