راهیابی 16 بوکسور به فینال مسابقات انتخابی تیم ملی در ارومیه


راهیابی 16 بوکسور به فینال مسابقات انتخابی تیم ملی در ارومیه

ارومیه- ایرنا- مسابقات قهرمانی بوکس بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی که به میزبانی ارومیه در حال برگزاری است با راهیابی 16 بوکسور به دیدارهای فینال ادامه دارد و دیدارهای این مرحله عصر امروز /سه‌شنبه/ به انجام می‌رسد.

دبیر هیات بوکس آذربایجان‌غربی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با پایان یافتن رقابت‌های مرحله نیمه نهایی، ۱۶ بوکسور ضمن مسجل کردن مدال نقره خود به دیدارهای فینال راه یافتند و از عصر امروز /سه‌شنبه ۲۸ آبان/ آخرین مبارزه‌های خود را برگزار می‌کنند.

محمد آبی ادامه داد: در مبارزه‌های عصر امروز هشت دیدار در ۲ رینگ برگزار می‌شود و در نهایت نفرات اول و دوم این دوره از رقابت‌ها مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: در وزن ۵۲ کیلوگرم رضا سلیمانی‌فر از خوزستان و رضا حیدری از لرستان، در وزن ۵۷ کیلوگرم مصیب تیموری از هرمزگان و محمد ابراهیمی از لرستان، در وزن ۶۳ کیلوگرم اشکان رضایی از خوزستان و باقر فرجی از لرستان، در وزن ۶۹ کیلوگرم مسلم مقصودی از خوزستان و سجاد کاظم‌زاده از تهران، در وزن ۷۵ کیلوگرم شاهین موسوی از تهران و سالار رادمرد از توابع تهران، در وزن ۸۱ کیلوگرم سیاوش امیدی از خوزستان و حسین دانش‌فر از آذربایجان‌غربی، در وزن ۹۱ کیلوگرم پوریا امیری از کرمانشاه و طوفان شریفی از زنجان و در وزن به اضافه ۹۱ کیلوگرم ایمان رمضان‌پور از مازندران و سعید نورائی از کرمانشاه بوکسورهای راه یافته به دیدارهای فینال هستند.

دبیر هیات بوکس آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات در هشت وزن و در راستای انتخاب نفرات برتر برای دعوت به اردوی تیم ملی جاری برگزار می‌شود و اعضای شورای فنی نیز بر نحوه مبارزه‌های ورزشکاران نظارت دارند.

آبی ادامه داد: حضور مربیان سابق و فعلی تیم‌های ملی در جریان این مسابقات از نکات جالب توجه است؛ ضمن اینکه ۳۵ داور ملی و بین‌المللی برای قضاوت این پیکارها حضور دارند.

«علیرضا استکی» سرمربی تیم ملی ایران با حضور در سالن مسابقات، مبارزه‌های مرحله نیمه‌نهایی را تحت نظر دارد و «احسان روزبهانی» ملی‌پوش کاپیتان تیم ملی به‌ عنوان میهمان در محل برگزاری حضور دارند.

این رقابت‌ها از روز جمعه ۲۴ آبان ماه جاری با حضور ۱۸۰ بوکسور از ۳۰ استان (به اضافه توابع تهران، منطقه آزاد کیش و منطقه آزاد اروند) به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و بزرگداشت یاد و خاطره ۱۲ هزار شهید سرفراز آذربایجان‌غربی به مدت پنج روز در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن‌دوست شهر ارومیه پیگیری می‌شود.

قرار است با نظر سرمربی تیم ملی بوکس نفرات برتر این رقابت‌ها به اردوی بعدی تیم ملی که از یکم آذر برگزار می‌شود، دعوت شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06