خدمات حمل و نقل در محور آستارا-اردبیل ساماندهی می‌شود


خدمات حمل و نقل در محور آستارا-اردبیل ساماندهی می‌شود

آستارا - ایرنا - شورای ترافیک آستارا برای جلوگیری از حوادث رانندگی و تسهیل عبور و مرور، ساماندهی حمل و نقل مسافر در محور آستارا - اردبیل را در دستور کار قرار داد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا عصر دوشنبه در جلسه شورای ترافیک در فرمانداری این شهرستان گفت: ۶۴ دستگاه خودرو در ایستگاه رو به روی سه راه ویرمونی، مسافران را جابجا می کنند اما در قالب شرکت حمل و نقل مسافربری ساماندهی نشده اند و ظرف شش ماه باید قانونمند شوند.

کامبیز لقمانی مقدم اظهار کرد: سه دکه عرضه مواد غذایی در اطراف ایستگاه آستارا-اردبیل به صورت غیرمجاز و بدون مجوزهای لازم فعالیت می کنند و متاسفانه ساخت و ساز دکه ها در حریم راه هاست.

وی بیان کرد: محور آستارا-اردبیل جزو مسیرهای پرتردد و حادثه خیز کشور است و ارائه نامناسب خدمات حمل و نقل در آن، شاید خطراتی برای مسافران و شهروندان داشته باشد.

معاون فرماندار آستارا گفت: شهرداری، راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه از نظر فنی باید مطالعات لازم را انجام داده و خودروهای محور آستارا-اردبیل، ایستگاه مقابل ویرمونی و دکه ها را ساماندهی کنند.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت و ۲۵ کیلومتر راه اصلی، ۱۴۸ کیلومتر راه روستایی و ۱۵ کیلومتر بزرگراه در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...