تلاش تیم 90 ارومیه برای حفظ صدرنشینی در جام آزادگان


تلاش تیم 90 ارومیه برای حفظ صدرنشینی در جام آزادگان

ارومیه- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال 90 ارومیه گفت: برای حفظ صدرنشینی و تثبیت جایگاه کنونی خود در جدول لیگ دسته یک کشور تلاش می‌کنیم.

وحید بیاتلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کسب این موفقیت که با پیروزی در دیدار هفته سیزدهم مقابل خوشه طلایی ساوه کسب شد، حاصل تلاش مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان جوان و باانگیزه این تیم است که در مسیری سخت و طی ماهها تلاش با کمترین امکانات به دست آمد.

وی بیان کرد: حفظ جایگاه صدرنشینی و صعود به لیگ برتر کشور نیازمند برخی فاکتورهاست که تیم ۹۰ ارومیه از داشتن برخی از آنها محروم است ولی ما همچنان تمام تلاش خود را برای رسیدن به این امر مهم به کار بسته‌ایم ولی قول صعود نمی‌دهیم زیرا تمامی ۱۸ تیم حاضر در لیگ برای رسیدن به این هدف می‌جنگندند و راه سختی پیش‌رو داریم.

وی ادامه داد: تیم ۹۰ ارومیه در دیدار با تیم خوشه طلایی ساوه چهار بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشت ولی با این وجود با تمرکز بالا و ایجاد هماهنگی لازم بین بازیکنان توانستیم نتیجه این دیدار سخت خارج از خانه را به سود خود ثبت کرده و به صدر جدول صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در خصوص ایجاد برخی حواشی توسط مدیران و مربیان تیم‌های حریف نیز گفت: این روزها برخی حریفان متمول میلیاردی حاضر در لیگ دسته یک کشور برای پوشاندن معایب و شکست‌های خود به برخی حواشی علیه بازیکنان جوان ۹۰ ارومیه اقدام می‌کنند ولی آنان باید این واقعیت را بپذیرند که تیم ۹۰ ارومیه با تمام نداشته‌هایش یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر جام آزادگان ایران است و می‌تواند در رشد و شکوفایی فوتبال ایران نقش مهمی ایفا کند.

«بیاتلو» رویارویی تیم ۹۰ ارومیه مقابل تراکتورسازی تبریز در چهارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور طی روز پنجم آذر ماه امسال را یک اتفاق مهم برای این تیم عنوان کرد.

وی گفت: دیدار هفته تیم ۹۰ ارومیه مقابل فجر سپاسی شیراز از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور نیز برای ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در صورت پیروزی جایگاه خود را در صدر جدول محکم‌تر خواهیم کرد.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه روز جمعه گذشته در هفته سیزدهم لیگ دسته یک کشور و در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم خوشه‌طلایی ساوه رفت و با تک گل «علی کرمی» در دقیقه ۸۳ موفق به کسب هر سه امتیاز این مسابقه شد و با اندوختن ۲۶ امتیاز با سه پله صعود، بالاتر از دیگر حریفان در صدر جدول قرار گرفت.

هم اکنون تیم گل ریحان البرز با ۲۵ امتیاز در رده دوم است و تیم‌های مس رفسنجان و فجر سپاسی شیراز هر کدام با ۲۴ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

کسب هفت پیروزی، پنج تساوی، یک شکست، ۱۱ گل زده، چهار گل خورده حاصل تلاش تیم فوتبال ۹۰ ارومیه تا پایان هفته سیزدهم جام آزادگان است.

ورزشگاه پیر تختی ارومیه از سال گذشته شاهد حضور بیش از سه الی چهار هزار تماشاگر مشتاق رشته پرطرفدار فوتبال در دیدارهای خانگی تیم ۹۰ ارومیه است.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در پایان رقابت‌های لیگ دسته یک کشور در فصل گذشته با کسب هفت برد، ۱۰ تساوی، ۱۳ باخت، ۲۲ گل زده، ۴۰ گل خورده و اندوختن ۳۱ امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت و سهمیه جام آزادگان را برای فصل جاری حفظ کرد.

سال گذشته پس از سه دهه غیبت، بار دیگر با حضور تیم ۹۰ ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه‌ای به خود گرفت ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه‌جانبه مسئولان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟