اقامه نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر است


اقامه نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر است

کرمان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با تاکید بر لزوم تبیین رابطه نیاز و نماز گفت: اقامه نماز موجب نزدیکی انسان به خداوند می‌شود و در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر است.

محمدصادق بصیری شبانگاه دوشنبه در آیین تجلیل از فعالان و خادمان نماز استانداری کرمان و واحدهای تابعه افزود: یکی از مواردی که باید در سطح کشوری و ادارات به آن پرداخته و اهمیت داده شود، گسترش روح نماز است و باید از دید عملی و معرفتی به این مهم توجه کنیم.
وی اظهار داشت: در روایات از نماز به عنوان اصل عبادات یاد شده است و جایگاه نماز را به عنوان جایگاه استثنایی، ابتدا خودمان باید درک کرده و سپس به دیگران منتقل کنیم.
بصیری عنوان کرد: اقامه نماز به معنی برپا داشتن و اهمیت دادن به روح نماز است و این رویکرد چند جانبه بوده زیرا خداوند نیز در نماز به انسان توجه می‌کند.

آیین تجلیل از فعالان و خادمان نمازی استانداری کرمان و واحدهای تابعه، با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان، مدیرکل حراست، سرپرست حوزه استاندار و با مشارکت دبیران ستاد اقامه نماز شهرستان‌ها، ائمه جماعت و خادمان نمازخانه‌های فرمانداری‌ها برگزار و از فعالان، خادمان و دبیران ستاد اقامه نماز شهرستان‌ها و ائمه جماعت فرمانداری‌های استان کرمان نیز تقدیر شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...