لزوم ابلاغ مصادیق تخلف به نامزدهای انتخاباتی


لزوم ابلاغ مصادیق تخلف به نامزدهای انتخاباتی

حجت الاسلام وحدانی نیا با اشاره به لزوم ابلاغ مصادیق تخلف به نامزدهای انتخاباتی گفت: استفاده از دیده بانان فعال سامانه سجام در بحث گزارش تخلفات انتخاباتی بسیار موثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «یدالله وحدانی نیا» امروز (26 آبان) در ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی خراسان جنوبی اظهار کرد: باید انتخابات بدون جرم و باشکوه برگزار شود و تخطی و تخلف از قانون را در این امر وجود نداشته باشد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی گفت: ایجاد امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم به عنوان مهمترین مطالبه مقام معظم رهبری از قوه قضاییه است.

وی با اشاره به اینکه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی در سراسر استان تشکیل شده است، گفت: پایش و رصد مداوم و مستمر اقدامات و فعالیت های انتخاباتی و اتخاذ تدابیر و تمهیدات پیشگیرانه با هدف پیشگیری از جرایم انتخاباتی یکی از وظایف این ستادها است.

حجت الاسلام وحدانی نیا با بیان ضرورت ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌ها و نهادهای عضو ستاد در جهت پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی، عنوان کرد: تبیین و تعیین برنامه های پیشگیرانه و نحوه اجرای آن ها در زمینه پیشگیری از جرایم احتمالی، انعکاس فوری شرح وقایع و جرایم مهم به ستاد استان و ستاد مرکزی، ارشاد و راهبری ستادهای استانی و شهرستانی و نظارت بر آن از دیگر وظایف ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی خراسان جنوبی است.

به گفته وی توجیه، ارشاد و انذار تشکل ها، احزاب و ستادهای تبلیغاتی با هدف بازدارندگی و پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی و انعکاس رسمی اقدامات مجرمانه دستگاه ها یا اشخاص به مراجع صالح نیز از وظایف این ستادها در سطح استان است.

حجت الاسلام وحدانی نیا با بیان اینکه انتخابات حق عمومی است، افزود: ستادهای پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی در شهرستان ها نیز برگزار می شود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی با اشاره به لزوم ابلاغ مصادیق تخلف به نامزدهای انتخاباتی بیان کرد: استفاده از دیده بانان فعال سامانه سجام در بحث گزارش تخلفات انتخاباتی بسیار موثر است.

پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط