برگزاری اجلاسیه 1306 شهید بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر


برگزاری  اجلاسیه  1306 شهید بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد در  دهه فجر

مثنوی با بیان اینکه در هفته بسیج یادواره های مختلف شهدا برگزار می شود، گفت: اجلاسیه 1306 شهید بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد را تا دهه فجر در استان برکزار خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ «داریوش مثنوی» امروز (۲۷ آبان) در نشست با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته بسیج، به ضرورت فرهنگ بسیج در جامعه اشاره کرد و گفت: بسیج خاری در چشم نظام استکباری است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بسیج موجب افتخار بوده و سطح و طبقه ندارد، اظهار داشت: محرومیت زدایی، سازندگی و ایجاد امنیت در بخش های مختلف وظیفه بسیج است.

وی ضمن تاکید بر اینکه خدمتی صادقانه تر است که مبتنی بر روحیه جهادی باشد، ادامه داد: جهاد امروز بسیج مبتنی بر جهاد همگامی است و در هر عرصه ای که نیاز به حضور بسیج باشد، حضور پیدا می کنند.

مثنوی با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج مبتنی بر فرهنگ شهادت و ایثار است، اضافه کرد: «بسیج مظهر خدمت، جهاد و شهادت» شعار امسال هفته بسیج است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از رسانه های استان در جهت پوشش مناسب اخبار بسیج و سپاه، گفت: در این هفته برنامه های مختلفی در سطح استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه های هفته بسیج از پنجشنبه اول آذر ماه آغاز و تا ششم آذر ادامه دارد، گفت: دوم آذر، سالروز تشکیل بسیج طلبه و پنج آذر سالروز تشکیل بسیج است.

مثنوی با بیان اینکه در هفته بسیج یادواره های مختلف شهدا برگزار می شود، گفت: اجلاسیه ۱۳۰۶ شهید بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد را تا دهه فجر در استان برکزار خواهیم کرد.

وی «بسیج اقتصاد مقاومتی و جهاد خدمت رسانی» را مهم ترین شعار هفته بسیج دانست و اضافه کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، دیدار با ائمه جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، رونمایی از محصولات مختلف تجسمی و هنری و موشن گرافیک تولید شده از جمله برنامه های هفته بسیج است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: همایش استانی تربیت مربی طرح شهید «بهنام محمدی»، برگزاری جشنواره اسوه با هدف معرفی پایگاه های مقاومت بسیج به بالاتر در سطح استانی و ملی و تجلیل از فرماندهان نمونه در پایگاه های مقاومت بسیج، برگزاری میز خدمت با حضور مسئولان با محوریت مسجد در حال پیگیری است.

وی از تلاش برای استفاده از ظرفیت شورای اداری شهرستان ها سخن به میان آورد و یادآور شد: این کار فرصتی است که فاصله بین مسئولان و مردم را کمتر کنیم.

مثنوی خاطرنشان کرد: راه اندازی بیمارستان صحرایی در مناطق محروم، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی بر اساس الگوی زندگی ایرانی اسلامی از دیگر برنامه هفته بسیج در سراسر استان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه، با اشاره به اهمیت فضای مجازی، گفت: در این حوزه فعالیت های خوبی در استان در حال انجام بوده و بخشی از تلاش های این حوزه رونمایی می شود.

وی با اشاره به اینکه گروه های جهادی در طول این هفته به مناطق آسیب پذیر اعزام خواهند شد، گفت: قرارگاه جوادالائمه مدتی است ایحاد شده و بیش از یک هزار پروژه این قرارگاه در اختیار مردم قرار گرفت .

مثنوی ادامه داد: برگزاری مجامع فصلی بسیج با رویکرد برنامه های محله محور و آمادگی برای برگزاری مناسبت های مختلف مانند هفته بسیج، هفته دفاع مقدس و کاروان رسانه ای را در برنامه کاری خواهیم داشت.

مثنوی در ادامه گفت: تجلیل از طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر، رونمایی از کتاب شهدای زیلایی و شهدای جهادگر، برگزاری همایش پیاده روی، حضور در نماز جمعه ها و سخنرانی های فرماندهان نواحی پیش از خطبه های نماز جمعه، افتتاح فاز نخست درمانگاه بسیجیان گچساران با بیش از ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر برنانه هاست.

وی افتتاح کتابخانه مادوان، رونمایی از یادمان شهدای مارگون، افتتاح کتابخانه علی آباد و افتتاح ۳۰ واحد مدد جویی را از دیگر برنامه ها دانست و گفت: در این هفته در یاسوج با پوشش همه مناطق استان ۱۷۳ جهیزیه به افراد نیازمند با برگزاری جشن ازدواج آسان و تا پایان سال حداقل یک هزار جهیزیه دیگر به زوج های جوان اهدا می شود .

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس