لو: آلمان مدعی قهرمانی یورو نیست


لو: آلمان مدعی قهرمانی یورو نیست

یواخیم لو قدرت 6 تیم را در حال حاضر بالاتر از مانشافت می‌بیند.

یواخیم لو قدرت 6 تیم را در حال حاضر بالاتر از مانشافت می‌بیند.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس، تیم ملی آلمان سه شنبه شب در آخرین مسابقه خود در مرحله مقدماتی یورو 2020 میزبان ایرلندشمالی خواهد بود. آلمان که با کسب 18 امتیاز از 7 بازی صدرنشین گروه C است، شنبه شب با برتری 4-0 مقابل بلاروس صعود خود به رقابت های یورو 2020 را قطعی کرد و یک پیروزی دیگر، مانشافت را بالاتر از هلند در صدر این گروه به یورو خواهد فرستاد.

یواخیم لو که در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر ایرلندشمالی شرکت کرده بود، در خصوص مصدومان تیمش و هم چنین شانس قهرمانی آلمان در مسابقات یورو 2020 سخن گفت:

"ما بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتیم تا بتوانیم جواز صعود بگیریم. تیم ما از روحیه بالایی برخورددار است و جاه طلب است و برای موفقیت بسیار با انگیزه هستیم. من به آن‌ها افتخار می‌کنم.

باید بپذیریم که مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی در یورو 2020 نیستیم اما می‌خواهیم عملکرد خوبی از خودمان نشان دهیم و به جلو حرکت کنیم. تیم‌هایی مانند انگلیس، بلژیک، اسپانیا، فرانسه، ایتالیا و هلند بالاتر از ما هستند. آن‌ها شرایط خوبی دارند و بازیکنان این تیم مدت‌ها است کنار هم بازی می‌کنند.

ما مصدومان متعددی داریم، زوله و سانه وضعیت نامشخصی دارند و هنوز نمی‌دانیم چه آینده‌ای خواهند داشت. پس اینکه در لیست نهایی چه بازیکنانی حضور خواهند داشت هنوز مشخص نیست."

7712

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس