ادعای جالب اوبی میکل: هازارد تنبل ترین بازیکنی است که دیده ام!


ادعای جالب اوبی میکل: هازارد تنبل ترین بازیکنی است که دیده ام!

جان اوبی میکل سخنان جالبی را درباره ادن هازارد مطرح کرده است.

جان اوبی میکل سخنان جالبی را درباره ادن هازارد مطرح کرده است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از ایسنا، ادن هازارد در تابستان 2019 بعد از مدت ها بحث و گمانه زنی از چلسی به رئال مادرید پیوست و پیراهن شماره 7 این باشگاه را هم به تن کرد. با این حال، او تاکنون نتوانسته انتظارات را برآورده کند و اضافه وزن او در ظاهر، انتقادات بسیاری را برانگیخته است.

به نقل از آاس، جان اوبی میکل هافبک نیجریه ای باشگاه ترابزون اسپور که در سال های 2012 تا 2017 در چلسی با ادن هازارد هم بازی بوده، در خصوص او می‌گوید:

"هازارد بازیکن خیلی بزرگی است و استعداد زیادی دارد. البته نه به اندازه لیونل مسی ولی قادر است کارهای خوبی با توپ انجام دهد. تنها ایرادی که دارد این است که تنبل است. در واقع او تنبل‌ترین بازیکنی است که من دیده‌ام!

او از سخت تمرین کردن بیزار است و همیشه موقع تمرین زودتر از همه کار را تمام می‌کرد و منتظر ما می‌ماند تا به او ملحق شویم. با تمام این‌ها او در زمین مسابقه بهتر از ما ظاهر می‌شد و به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز معرفی می‌شد."

هازارد روز شنبه و در جریان پیروزی 4-1 بلژیک برابر روسیه در مسابقات مقدماتی یورو 2020 در سن‌پترزبورگ 2 گل به ثمر رساند و عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد. بلژیک در آخرین مسابقه خود در گروه I مقدماتی سه شنبه شب میزبان قبرس خواهد بود.

7712

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...