همه ما در نتایج باشگاه سهیم هستیم؛/ نوری: همیشه قاطعانه از ممی حمایت کردیم


همه ما در نتایج باشگاه سهیم هستیم؛/ نوری: همیشه قاطعانه از ممی حمایت کردیم

پژمان نوری می گوید ترمیم ملوان با توجه به سیاست های باشگاه زمانبر است و در این مسیر محمداحمدزاده هم در کنار تیم خواهد بود.

به گزارش "ورزش‌سه"، روز شنبه که تیم فوتبال ملوان بندرانزلی مقابل نیروی زمینی قرار گرفت و توانست با نتیجه 3 بر 2 مقابل این تیم به پیروزی دست یابد، شایعه ای در انزلی دست به دست می شد؛ آن هم اینکه پژمان نوری و مازیار زارع هدایت تیم را به جای محمد احمدزاده برعهده گرفته اند.

ممی احمدزاده به دلیل مشکلات خانوادگی تمرینات پیش از دیدار تیمش برابر نیروی زمینی را از دست داده بود و ترجیح داد برای اینکه تمرکز بازیکنان به هم نریزد، مازیار و پژمان که تیم را تمرین داده بودند، روی نیمکت حضور پیدا کنند.

پژمان نوری ستاره سابق پرسپولیس و تیم ملی در مورد صحبت هایی که در مورد کنار رفتن ممی احمدزاده به وجود آمده، توضیحاتی به "ورزش سه" ارائه داد و گفت:« آقای احمدزاده برای حل مشکلات شخصی‌اشان چند روزی از باشگاه مرخصی گرفته بودند. خوشبختانه با رفع این مشکلات به زودی در تمرینات تیم حاضر خواهند شد.»

نوری در ادامه با اشاره به تاثیری که محمد احمدزاده در روند مثبت تیم داشته، افزود:« ما معتقدیم یکی از عوامل مهم در نتیجه گیری هر مجموعه ثبات است. بنابراین با وجود مشکلاتی که سبب شده آقای احمدزاده بعد از بازی با استقلال خوزستان استعفا دهند، قاطعانه از ایشان حمایت کردیم و تاثیر مثبت این حمایت را در نتایج سه هفته اخیر با کسب 6 امتیاز و همچنین در کیفیت بازی بازیکنانی که با نظر خود آقای احمدزاده به لیست تیم بزرگسالان اضافه شده بودند، دیدیم.»

پژمان نوری با تاکید بر این نکته که تیم ملوان به بهبود نیاز دارد و این پیشرفت زمانبر خواهد بود، عنوان کرد: « در نقل و انتقالات نیم فصل تلاش می کنیم، چند بازیکن به ما ملحق شوند تا نقاط ضعفمان را ترمیم کنیم. همه ما در نتایج تیم بزرگسالان سهیم هستیم؛ چون سیاست گذاری باشگاه به شکلی هست که ترمیم نقاط ضعف تیم زمان بر است.»

ستاره سابق تیم ملی اینگونه حرف هایش را با تمجید از محمد احمدزاده پایان داد: « آقای احمدزاده مسئولیت بزرگی را برعهده گرفته و طبق معمول با حس فدارکارانه برای نجات ملوان اعتبار و آبروی خود را وسط گذاشته است.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی