سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر آغاز شد


سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر آغاز شد

بوشهر-ایرنا- برنامه‌های اجرایی سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر روز دوشنبه در آیینی با حضور شماری از مسئولان و فعالان تئاتر این استان آغاز شد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر گفت: زمان برگزاری این جشنواره ۶ روز پیش بینی شده که در روز نخست نمایش‎های "ژوست و فالش" اثر علیرضا میرشکاری و "حسنک کجایی" از پیمان زند به اجرا درآمدند.

جهانشیر یاراحمدی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: نمایش "رازبری" اثر مهدی تنگستانی و "در دهانم حرف بزن" از عبدالزهرا محمودی نیز در دومین روز و "ده هزار و یک شب" محمد دهدشتی و "دقایقی پس از رفتنت" اسماعیل ملاح جوان نیز در سومین روز جشنواره به روی صحنه می‌روند.

وی گفت: نمایش "به وقت خیرگی" اثر محمدرضا کبگانی، "چند روایت نامعتبر.." از لقمان بحرانی و "سوینی" حسن رضایی و محسن حلوایی در چهارمین روز و نمایش "کلات نامه" سعید گل چمن و "بانوی دریایی" رضا مختارزاده در پنجمین روز جشنواره به اجرا درمی‌آیند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر گفت: نشست نقد و بررسی هر نمایش ساعت ۲۱ همان روز در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی هنری برگزار می‌شود.

یاراحمدی یادآور شد: محل اجرای این نمایش‌ها تماشاخانه‌‎های استادان رمضان امیری و ایرج صغیری است و آیین اختتامیه نیز روز جمعه یکم آذرماه در تالار مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: پس از انتشار فراخوان ۲۳ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که ۱۱ اثر پس از مرحله بازبینی از سراسر استان موفق به حضور در بخش مسابقه شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟