علل برکناری مربی تیم بوکس جوانان


علل برکناری مربی تیم بوکس جوانان

مربی پیشین تیم بوکس جوانان: چون از لحاظ فنی از سرمربی تیم بالاتر بودم، از کادر فنی کنار گذاشته شدم.

علل برکناری مربی تیم بوکس جوانانمسعود شیبانی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره عملکرد تیم بوکس جوانان در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: تیم ملی اصلا نتایج خوبی نگرفت و با باخت‌هایی که نصیب بوکسور‌ها شد، فقط یک امتیاز از مسابقات گرفتیم.
وی افزود: همه تمرینات تیم جوانان قدیمی و منسوخ شده بود، به همین علت نتوانستیم در آسیا نتیجه بگیریم. امید رشید سرمربی تیم همه کار‌ها را برعهده گرفته بود و حرف، حرف او بود و اجازه نمی‌داد سایر مربیان کادرفنی اظهارنظر کنند.
مربی سابق تیم بوکس جوانان، کنار گذاشتنش از کادر فنی این تیم را به سه علت دانست و گفت: حق می‌دهم به سرمربی تیم، چون برای برپایی اردو‌ها به هر استانی که می‌رفتیم، می‌گفتند که من مربی پرورش دهنده هستم و در هر رده سنی، چند ورزشکار را به تیم ملی تحویل داده ام، اما امید رشید سرمربی تیم به جای اینکه از این موضوع خوشحال باشد، برعکس عمل کرد.
وی ادامه داد: حکم مربیگری من بالاتر از رشید است و چون من در مواردی به حرف سرمربی عمل نکردم از جمع کادر فنی کنار گذاشته شدم، مثلا وقتی که در انتخابی تیم، سه نفر از بوکسور‌ها به علت شکستگی دست، پارگی پرده گوش و ضربه مغزی در بیمارستان بستری شدند، رشید از من خواست که آن‌ها را رها کنم و به اردو‌ها برگردم که من این کار را نکردم. در حالیکه برگزاری انتخابی تیم ملی بدون اجازه و هماهنگی فدراسیون بوکس برگزار شد.
شیبانی با بیان اینکه حق شاگردش در اردو‌های تیم ملی خورده شده است، اشاره کرد و گفت: پوریا عبدالمالکی سال قبل در انتخابی نوجوانان کشور مقام قهرمانی را بدست آورد، او به اردوی تیم جوانان دعوت شد و خیلی زود خط خورد. او با قهرمانی در مسابقات کمربند طلایی رودهن، دوباره به اردو‌های تیم جوانان دعوت می‌شود و برای بار دوم هم خط می‌خورد.
وی افزود: عبدالمالکی این بار با نایب قهرمانی در مسابقات کشوری جوانان به اردو‌ها دعوت می‌شود و سرمربی تیم جوانان اعلام می‌کند که آخرین فرصت بوکسور‌ها رقابت‌های انتخابی مازندران است و قرار شد، هر بوکسوری که در انتخابی بازنده می‌شود، از اردو‌ها کنار رود.
مربی پیشین تیم بوکس جوانان گفت: پوریا عبدالمالکی با سومی در انتخابی خط می‌خورد، اما رامین بابالو را که در نیمه نهایی مغلوب عبدالمالکی می‌شود، در اردو حفظ می‌کنند و به مسابقات آسیایی هم اعزام می‌شود. بعد از آن هم نتایج بوکسور‌ها در آسیا را همه می‌دانند، اما سوال من این است که چرا فرد بازنده باید اعزم شود؟
رقابت‌های بوکس قهرمانی ۲۰۱۹ جوانان آسیا به میزبانی مغولستان برگزار شد که همه بوکسور‌های ایران حذف شدند و تنها پیروزی تیم ۱۰ نفره کشورمان در این مسابقات را مصطفی ریگی در وزن ۴۹ کیلوگرم در دور اول به دست آورد.
اسامی بوکسور‌های اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا:
وزن ۴۹ کیلوگرم، مصطفی ریگی
وزن ۵۲ کیلوگرم، سبحان صحرایی
وزن ۵۶ کیلوگرم، رامین بابالو
وزن ۶۰ کیلوگرم، امیرحسین دولتی
وزن ۶۴ کیلوگرم، امیررضا شکاری
وزن ۶۹ کیلوگرم، فرهاد مرادی
وزن ۷۵ کیلوگرم، عبدالحکیم بیگدر
وزن ۸۱ کیلوگرم، امین مجنونی
وزن ۹۱ کیلوگرم، سید محمدعلی سیدصدری
وزن ۹۱+ کیلوگرم، سامان حسینی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان