برگزیدگان سی‌ویکمین جشنواره تیاتر آذربایجان‌غربی معرفی شد


برگزیدگان سی‌ویکمین جشنواره تیاتر آذربایجان‌غربی معرفی شد

ارومیه - ایرنا- سی‌ویکمین جشنواره تیاتر آذربایجان‌غربی امروز، دوشنبه به کار خود پایان داد و برگزیدگان و بهترین‌های آن معرفی شد.

بر اساس رای هیات داوران دیپلم افتخار بهترین طراحی صحنه به مریم کلانتری برای طراحی صحنه نمایش «چند روایت نامعتبر از آنچه نمی‌دیدیم» تعلق گرفت و جایزه بهترین گریم نیز به خاطر همین نمایش به مریم رخام اختصاص یافت.

در بخش بهترین بازیگر زن دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به مهدیه ظفرمند نفر اول بازیگری زن بخاطر ایفای نقش در نمایش «افرا یا روزی دیگر» تعلق گرفت و رتبه دوم بازیگری زن به اکرم واثقی بازیگر نمایش «اعترافاتی برای زنان» رسید و رتبه سوم بازیگری زن نیز به سعیده شکری بازیگر نمایش «چند روایت نامعتبر از آنچه نمی‌دیدیم» اهدا شد.

همچنین در بخش بهترین بازیگر زن مهناز شریفی و عسل علی‌محمد زاده شایسته تقدیر شدند.

در بخش بهترین بازیگر مرد نیز کریم علیخواه بازیگر نمایش «چند روایت نامعتبر از آنچه نمی‌دیدیم» رتبه نخست را به خود اختصاص داد و زاهد فیضی بازیگر نمایش «خشکسالی و دروغ» رتبه دوم بهترین بازیگر مرد و بهرام جلالی بازیگر نمایش «چند روایت نامعتبر از آنچه نمی‌دیدیم» رتبه سوم بهترین بازیگر مردم را از آن خود کردند.

همچنین در بخش بهترین بازیگر مرد مرتضی نورپور بازیگر نمایش «افرا یا روزی که می‌گذرد» شایسته تقدیر شد.

در بخش کارگردانی این جشنواره دیپلم افتخار بهترین کارگردانی و رتبه نخست بخش کارگردانی به کریم علیخواه کارگردان نمایش «چند روایت نامعتبر از آنچه نمی‌دیدیم» تعلق گرفت و رتبه دوم بهترین کارگردانی به هوشنگ بابایی کارگردان نمایش «اعترافاتی درباره زنان» و رتبه سوم بهترین کارگردانی به رضا خوفی کارگردان نمایش «خشکسالی و دروغ» اختصاص یافت.

طبق رای هیات داوران در بخش بهترین نمایشنامه‌نویسی جایزه جشنواره به علی‌صابر رضایی به خاطر نویسندگی نمایش «بازی معکوس» اختصاص یافت.

در ادامه این مراسم از هنرمندان پیشکسوت استان همچون ماهرخ رفیع‌زاده و رضا ترابی نیز تجلیل شد و از قاسم فتحی نیز به دلیل طراحی پوستر سی‌ویکمین جشنواره تیاتر استان قدردانی شد.

بر اساس رای هیات داوران ۲ نمایش «چند روایت نامعتبر از آنچه نمی‌دیدیم» و «خشکسالی و دروغ» به کارگردانی کریم علیخواه و رضا خوفی به جشنواره بین‌المللی تیاتر فجر معرفی شدند.

فرهاد مهندس پور، خسرو سینا و فرزاد تقی‌لر داوری سی‌ویکمین جشنواره تئاتر استانی را بر عهده داشتند.

۳۰ اثر به دبیرخانه سیویکمین جشنواره تیاتر آذربایجان‌غربی ارسال شده بود که از این میان ۲۵ اثر مورد بازبینی قرار گرفت و سپس هشت اثر به رقابت گذاشته شد.

سی‌ویکمین جشنواره تیاتر استان از ۲۵ تا ۲۷ آبان سال ۱۳۹۸ برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مرگبار شرور خطرناک به 2 مرد جلوی جگرکی در شهریار / این قاتل 2 سال زندگی پنهانی داش...