اینترنت در اکثر مناطق کشور امروز و فردا به وضعیت عادی باز خواهد گشت


اینترنت در اکثر مناطق کشور امروز و فردا به وضعیت عادی باز خواهد گشت

پس از قطع ارتباط اینترنتی کشور با سایر نقاط دنیا، بسیاری از مردم دچار مشکلات عدیده کاری و غیرکاری گردیده و سبب بروز برخی مشکلات و نارضایتی‌ها در سطح عموم شد، حال طی اعلام سخنگوی دولت، این ارتباط طی امروز و فردا مجدد به حالت عادی بازخواهد گشت. علی ربیعی، سخنگوی دولت امروز طی یک نشست خبری در ارتباط با وضعیت اینترنت گفت: وقتی اعتراضات صورت گرفت،...

پس از قطع ارتباط اینترنتی کشور با سایر نقاط دنیا، بسیاری از مردم دچار مشکلات عدیده کاری و غیرکاری گردیده و سبب بروز برخی مشکلات و نارضایتی‌ها در سطح عموم شد، حال طی اعلام سخنگوی دولت، این ارتباط طی امروز و فردا مجدد به حالت عادی بازخواهد گشت.

علی ربیعی، سخنگوی دولت امروز طی یک نشست خبری در ارتباط با وضعیت اینترنت گفت: وقتی اعتراضات صورت گرفت، مشکل اینترنت نداشتیم اما زمانی که با هدایت شبکه‌های معاند برخی اغتشاشاگران در بزرگراه سنگ خالی کرده و راه را مسدود کردند، شورای امنیت کشور تصمیم به محدودیت اینترنت گرفت و به اپراتورها ابلاغ کرد برای جلوگیری از سوءاستفاده اغتشاشگران، این دستور اجرا شود.

این رو هم بخون:

ربیعی با تاکید بر این که زندگی مردم نباید مختل شود، گفت: دولت نیز در این زمینه تلاش کرد و اکنون شبکه نظام بانکی و تاکسی‌های اینترنتی مشکلی ندارند. به گفته سخنگوی دولت، ‌جاهایی که با زندگی روزمره مردم در ارتباط هستند، مشکلات آن‌ها حل شده و تلاش می‌کنیم مشکلات ظرف امروز و فردا در سایر استان‌ها نیز به حالت عادی برگردد.

با توجه به اعلام این مقام بلند پایه، پس بایستی امیدوار بود که طی ساعات جاری، شاهد برطرف شدن مشکل ارتباطات اینترنتی در اکثر نقاط کشور باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند