باید به رژیم مستبد در کاخ سفید پایان دهیم


سناتور برنی سندرز از نامزد‌های دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و دیگر رقبایش از این حزب در گردهمایی انتخاباتی در لاس وگاس بر تلاش و مبارزه برای شکست دونالد ترامپ تاکید کردند

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی‌ای پی تی ان، سناتور آمی کلوبوچار یکی از نامزد‌های دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در گردهمایی انتخاباتی در لاس وگاس با اشاره به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت: او به جای حمایت از متحدان آمریکا طرف دیکتاتورهاست. او به جای حمایت از بی گناهان از خائن‌ها حمایت می‌کند. آیا متوجه شده اید که او چطور منافع شخصی اش نسبت به منافع کشورمان در اولویت قرار می‌دهد؟ به همین دلیل من به عنوان رئیس جمهورتان می‌گویم، درایت و عقلانیت را به سیاست خارجی مان بازمی گردانم و هرگز یک رویداد بین المللی را در یکی از تفریح گاههایم برگزار نمی‌کنم. درست است من تفریح گاه ندارم.

برنی سندرز از نامزد‌های دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز گفت: اجازه دهید از همه کسانی که امروز در این اتاق حضور دارند بخاطر تعهد و فداکاری شان برای حصول اطمینان از شکست دادن خطرناکترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا تشکر کنم. مهم نیست ما امشب از چه کسی حمایت می‌کنیم من می‌دانم تک تک نامزد‌ها آمده اند تا این اطمینان حاصل شود که ما به این رژیم مستبد در کاخ سفید پایان دهیم. "
پیت بوتیگگ از دیگر نامزد‌های دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز گفت:" اکنون ما می‌دانیم دونالد ترامپ و متحدانش هر کاری می‌کنند تا در قدرت باقی بمانند، اما دستورکارشان روی من کار نمی‌کند. من به عنوان نامزد شما به این ریاست جمهوری بی معنی و پوشالی پایان می‌دهم. من درحالی که با هلی کوپتر به زمین‌های گلف شخصی ام می‌روم، تظاهر به کمک به طبقه کارگر نمی‌کنم. من حتی زمین گلف هم ندارم. من با خودروی چوی تردد می‌کنم که کارگران جنرال موتورز ساخته اند، همان کارگرانی که در اوهایو شغل شان را از دست دادند، چون رئیس جمهور شرکت شان را فروخت یا کارگرانی که من با آن‌ها در رنو Reno ملاقات کردم و برای حق شان به پاخواسته بودند. "
اندرو یانگ یکی از دیگر از نامزد‌های دموکرات گفت:" ما طوری رفتار می‌کنیم که انگار دونالد ترامپ علت همه مشکلات ماست. اینطور نیست. او یک علامت است. او شاهدی از این واقعیت است که ما در حال انجام بزرگترین تغییر تکنولوژیکی در تاریخ کشورمان هستیم، چیزی که کارشناسان از آن به عنوان چهارمین انقلاب صنعتی یاد می‌کنند. آخرین بار کی شما از یک سیاستمدار شنیده اید که از چهارمین انقلاب صنعتی صحبت کند، نوادا؟ من فقط یک سیاستمدارم. "

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست