شیعه و سنی خاش به وحدت و امنیت کشور می‌اندیشند


شیعه و سنی خاش به وحدت و امنیت کشور می‌اندیشند

زاهدان- ایرنا- فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: اقشار مختلف مردم شیعه و سنی در این شهرستان به وحدت، امنیت، شکوه، عظمت و عزتمندی ایران سربلند می‌اندیشند.

صاحب گل صالحی روز دوشنبه در نشست وحدت مسئولان، علما و معتمدان خاش اظهار داشت: با حفظ وحدت، اخوت، برادری و تقویت اتحاد و یکپارچگی به توسعه همه جانبه منطقه و کشور کمک می‌شود.
وی بیان کرد: مردم خاش و شهرهای سیستان و بلوچستان با وفاداری به اسلام و ارزش‌های اسلامی به تحقق اهداف والای نظام اسلامی و رشد و توسعه همه جانبه کشور می‌اندیشند و با تمام توان در صحنه‌های نظام حاضر شده و از برنامه‌های خدمت رسانی و توسعه‌ای دولت و نظام حمایت می‌کنند.
فرماندار خاش با اشاره به اجرای طرح مدیریت سوخت در کشور اظهار داشت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب روز گذشته فرمودند این طرح نتیجه انجام کارهای کارشناسی شده و اتخاذ تصمیم مسئولان قوای سه گانه کشور بوده و قطعا این طرح به نفع مردم خواهد بود.
وی تصریح کرد: مردم عزیز ایران اسلامی در افزون‌بر ۴ دهه از عمر انقلاب اسلامی از این کشور و نظام حمایت کرده‌اند و همچنان با بصیرت و هوشمندی حامی و پشتیبان نظام هستند و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.
صالحی با یادآوری اینکه امسال برگزاری یک رویداد بسیار مهم انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم گفت: همه‌ی ارکان نظام به سلامت و برگزاری پرشور،حماسی و با مشارکت بالای مردم در صحنه انتخابات می‌اندیشند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان